Sony hovorí, že odkúpenie Bungie je o multiplatformách a hrách ako službách |
Bungie bude aj pod Sony pokračovať vo vývoji multiplatformových hier v štýle Destiny, teda hrách ako služby.
Šéf hier v Sony Jim Ryan priblížil dôvody, prečo práve kupujú Bungie za 3.6 miliardy dolárov. Chcú ich hlavne pre live služby, ktoré sami nerobia a Bungie je v nich už doma. Môžu sa tak navzájom učiť, pričom Sony ich môže naučiť ako robiť príbehy. Hovorí, že filozoficky, to nie je o stiahnutí Bungie do PlayStation sveta, ale o budovaní veľkých svetov spolu.
Konkrétne Jim Ryan k tomu povedal:
"V prvom rade treba jednoznačne povedať, že Bungie zostane nezávislým multiplatformovým štúdiom a vydavateľom. S Petom Parsonsom, generálnym riaditeľom Bungie, sme sa v posledných mesiacoch rozprávali o mnohých veciach a toto bol jeden z prvých a vlastne najjednoduchší a najpriamejší záver, ku ktorému sme spoločne dospeli. Každý chce, aby si extrémne veľká komunita Destiny 2, nech už je na akejkoľvek platforme, mohla naďalej užívať zážitky z Destiny 2 hry. A tento prístup sa bude vzťahovať aj na ďalšie hry od Bungie. To je jednoznačné."
Zároveň Bungie zasadili do štruktúry mimo PlayStation štúdií a bude samostatné, podobne ako má Microsoft samostatne oddelenú Bethesdu alebo ako bude Activision:
"Bungie bude fungovať samostatne v rámci organizácie Sony Interactive Entertainment a bude pokračovať vo vydávaní na iných platformách. Chápeme, že je to dôležité. Štúdiá sme pôvodne rozširovali organicky, ale v priebehu rokov sme uskutočnili aj niekoľko akvizícií. Či už ide o Naughty Dog, Guerrilla Games, Suckerpunch Productions a najnovšie Insomniac. Chápeme, aké dôležité je dať týmto skvelým organizáciám priestor a nezávislosť a zároveň ich posilniť skvelou podporou, keď a kde je to potrebné."
Čo sa týka dĺžky jednania, Ryan hovorí, že konverzácie mali viac mesiacov:
"Tieto rozhovory prebiehali niekoľko mesiacov a určite predchádzali aktivitám, ktoré sme zaznamenali v tomto roku (odkúpenie Activisionu Microsoftom). Z nášho pohľadu ide o to, čo považujeme za správne pre PlayStation a čo považujeme za správnu vec, aby sme PlayStation posunuli na miesta, kde sme ešte nikdy neboli."
Dodáva, že Sony ide multiplatfromovo, čo sme už mohli vidieť na niekoľkých tituloch. Zároveň to akceleruje ich cenu k live službám.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis a Tomb Raider: Catalyst oficiálne predstavené 102
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 47
- Nové zľavy pred Vianocami 21
- Remake Assassin's Creed IV: Black Flag prekvapí svojím podnázvom 16
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 86
- Hogwarts Legacy je teraz zadarmo na Epic Store 32
- Článok: TCL 65'' C9K Mini LED TV 51
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis bude názov novej Tomb Raider hry 45
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 47
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 63 zobraziť viac článkov >













