Sony hovorí, že odkúpenie Bungie je o multiplatformách a hrách ako službách |
Bungie bude aj pod Sony pokračovať vo vývoji multiplatformových hier v štýle Destiny, teda hrách ako služby.
Šéf hier v Sony Jim Ryan priblížil dôvody, prečo práve kupujú Bungie za 3.6 miliardy dolárov. Chcú ich hlavne pre live služby, ktoré sami nerobia a Bungie je v nich už doma. Môžu sa tak navzájom učiť, pričom Sony ich môže naučiť ako robiť príbehy. Hovorí, že filozoficky, to nie je o stiahnutí Bungie do PlayStation sveta, ale o budovaní veľkých svetov spolu.
Konkrétne Jim Ryan k tomu povedal:
"V prvom rade treba jednoznačne povedať, že Bungie zostane nezávislým multiplatformovým štúdiom a vydavateľom. S Petom Parsonsom, generálnym riaditeľom Bungie, sme sa v posledných mesiacoch rozprávali o mnohých veciach a toto bol jeden z prvých a vlastne najjednoduchší a najpriamejší záver, ku ktorému sme spoločne dospeli. Každý chce, aby si extrémne veľká komunita Destiny 2, nech už je na akejkoľvek platforme, mohla naďalej užívať zážitky z Destiny 2 hry. A tento prístup sa bude vzťahovať aj na ďalšie hry od Bungie. To je jednoznačné."
Zároveň Bungie zasadili do štruktúry mimo PlayStation štúdií a bude samostatné, podobne ako má Microsoft samostatne oddelenú Bethesdu alebo ako bude Activision:
"Bungie bude fungovať samostatne v rámci organizácie Sony Interactive Entertainment a bude pokračovať vo vydávaní na iných platformách. Chápeme, že je to dôležité. Štúdiá sme pôvodne rozširovali organicky, ale v priebehu rokov sme uskutočnili aj niekoľko akvizícií. Či už ide o Naughty Dog, Guerrilla Games, Suckerpunch Productions a najnovšie Insomniac. Chápeme, aké dôležité je dať týmto skvelým organizáciám priestor a nezávislosť a zároveň ich posilniť skvelou podporou, keď a kde je to potrebné."
Čo sa týka dĺžky jednania, Ryan hovorí, že konverzácie mali viac mesiacov:
"Tieto rozhovory prebiehali niekoľko mesiacov a určite predchádzali aktivitám, ktoré sme zaznamenali v tomto roku (odkúpenie Activisionu Microsoftom). Z nášho pohľadu ide o to, čo považujeme za správne pre PlayStation a čo považujeme za správnu vec, aby sme PlayStation posunuli na miesta, kde sme ešte nikdy neboli."
Dodáva, že Sony ide multiplatfromovo, čo sme už mohli vidieť na niekoľkých tituloch. Zároveň to akceleruje ich cenu k live službám.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 295
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, už dostanete aj RTX 5070 Ti za lepšie 62
- Aký monitor si vybrať za 100, 200, 400 alebo 1000 eur? Aký rozmer, obrazovku a pom 113
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 51
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 40
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42
- Battlefield ukazuje základ svojej hrateľnosti - deštrukciu 28 zobraziť viac článkov >