Nvidia ohlásila nové nástroje pre herných vývojárov | 
Do svojej Omniverse platformy Nvidia pridala rôzne nástroje na rýchlejší a jednoduchší vývoj hier.
HRY > NOVINKY >
    
Do svojej Omniverse platformy Nvidia pridala rôzne nástroje na rýchlejší a jednoduchší vývoj hier. Hovorí, že Omniverse je navrhnuté pre maximálnu flexibilitu a škálovateľnosť. Vývojári môžu ľahko vytvárať vlastné nástroje pomocou modulárnych stavebných blokov platformy.
NVIDIA announced a number of new tools for game developers to help:
- NVIDIA GeForce (@NVIDIAGeForce) March 22, 2022
🟢 Save time
🟢 Easily integrate NVIDIA RTX
🟢 Streamline the creation of virtual worlds
Watch the latest overview of three exciting new tools that we’ve now made available 👀 pic.twitter.com/pTAsrNbuxJ
Medzi komponenty pre vývojárov hier patria:
- Omniverse Audio2Face, aplikácia poháňaná umelou inteligenciou spoločnosti NVIDIA, ktorá umožňuje tvorcom postáv vytvárať vysokokvalitné animácie tváre len zo zvukového súboru. Audio2Face teraz podporuje úplnú animáciu tváre a umožňuje ju ovládať pomocou viacerých parametrov. Pomocou aplikácie Audio2Face môžu vývojári hier rýchlo a jednoducho prepožičať svojim herným postavám realistické výrazy. To im uľahčuje vytvorenie silnejšieho emocionálneho spojenia a ponorenia sa do deja.
 - Omniverse Nucleus Cloud, ktorý je teraz v predbežnom prístupe, umožňuje jednoduché zdieľanie 3D scén Omniverse jediným kliknutím. Vďaka tomu nie je potrebné nasadzovať Nucleus lokálne alebo v súkromnom cloude. Vďaka službe Nucleus Cloud môžu vývojári hier z interných a externých tímov jednoducho zdieľať a spolupracovať na 3D obsahu v reálnom čase.
 - Omniverse DeepSearch, využívajúca umelú inteligenciu, je teraz k dispozícii predplatiteľom služby Omniverse Enterprise. Umožňuje vývojárom hier používať vstupy v prirodzenom jazyku a obrázky na okamžité vyhľadávanie v celom katalógu neoznačených 3D objektov, postáv a iných materiálov.
 - Konektory Omniverse sú zásuvné moduly, ktoré umožňujú "živú synchronizáciu" spoločných pracovných postupov medzi návrhovými nástrojmi tretích strán a systémom Omniverse. Nový konektor Omniverse pre Unreal Engine 5 umožňuje návrhárom hier vymieňať si údaje USD a MDL (Material Definition Language) medzi herným enginom a Omniverse.
 
 Páči sa mi! (+1)
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA | 
- Alza spustila Black Friday zľavy 71
 - Plánujete kúpiť štvorkolku? Čo takto osemvrtuľovku Jetson One? 20
 - Chcete byť Pro hráčom v Battlefielde 6? Priplatíte si. 82
 - OLED monitory sú už v cenách pod 500 eur 152
 - Aké ceny teraz majú grafické karty? 37
 - Novembrové hry 31
 - Ako vyzerá GTA IV s path tracingom cez RTX Remix? 31
 - RECENZIA: Painkiller 25
 - RECENZIA: Farthest Frontier 7
 - Battlefield RedSec práve vyšiel 67 zobraziť viac článkov >
 








    
    
    
    
    
    
    
    
    
    





