Grafické efekty v roku 2006 |
Aký je skutočný vizuálny rozdiel medzi jednotlivými verziami PixelShader-ov? Má vôbec HDR zmysel? Pomôže nám parallaxný maping? Akú grafiku môžeme očakávať v roku 2006? Na tieto otázky sa snaží odpovedať článok na tomshardware najjednoduchšou možnou formou - obrázkami dokumentujúcimi jednotlivé funkcie nových grafických kariet. V podstate sa síce jedná o „staré“ efekty, ale autor článku predpokladá, že vďaka masívnejšiemu rozšíreniu kariet Radeon X1k a GeForce7 si ich naplno ľudia užijú až v tomto roku.
Efekty si môžete pozrieť na obrázkoch z hier Shadowgrounds, Serious Sam 2, Splinter Cell, FEAR a Black and White 2. Každý obrázok obsahuje popis, z ktorej hry pochádza a tiež ktorý efekt predstavuje. Posledné tri obrázky slúžia na porovnanie LOW, MEDIUM a HIGH detailov v jednej z najlepšie vyzerajúcej hry súčasnosti, FEAR.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 128
- RECENZIA: Where Winds Meet 48
- Aký mobil pod vianočný stromček? Lacný, strednú triedu, alebo drahý? 24
- Valve naznačuje cenu pripravovaného Steam Machine 110
- Slovenský superpočítač PERUN dosiahol historický úspech v rebríčku TOP500 najvýkon 36
- Prvý Micro RGB TV od Samsungu je už vystavený v Bratislave. Stojí ako auto... 69
- Ubisoftu Assassin's Creed Shadows prekonal očakávania, Black Flag remake zrejme pr 27
- Gothic Remake ukazuje vylepšené súboje 21
- Nominácie na Steam hru roka sú spustené spolu s výpredajom na Čierny piatok 14
- Aké smart hodinky na Vianoce? 62 zobraziť viac článkov >


























