Grafické efekty v roku 2006 |
Aký je skutočný vizuálny rozdiel medzi jednotlivými verziami PixelShader-ov? Má vôbec HDR zmysel? Pomôže nám parallaxný maping? Akú grafiku môžeme očakávať v roku 2006? Na tieto otázky sa snaží odpovedať článok na tomshardware najjednoduchšou možnou formou - obrázkami dokumentujúcimi jednotlivé funkcie nových grafických kariet. V podstate sa síce jedná o „staré“ efekty, ale autor článku predpokladá, že vďaka masívnejšiemu rozšíreniu kariet Radeon X1k a GeForce7 si ich naplno ľudia užijú až v tomto roku.
Efekty si môžete pozrieť na obrázkoch z hier Shadowgrounds, Serious Sam 2, Splinter Cell, FEAR a Black and White 2. Každý obrázok obsahuje popis, z ktorej hry pochádza a tiež ktorý efekt predstavuje. Posledné tri obrázky slúžia na porovnanie LOW, MEDIUM a HIGH detailov v jednej z najlepšie vyzerajúcej hry súčasnosti, FEAR.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Silent Hill f 96
- Microsoft prepracoval Game Pass predplatné, po novom sú tri - Essential, Premium a 267
- Autor Zaklínača znovu kritizuje hry 128
- Najnudnejší simulátor odmeňuje hráčov, prvému hráčovi za dohranie sľubuje 2000 eur 32
- Ako dopadlo porovnanie reálneho výkonu iPhone 17 Pro Max a Galaxy S25 Ultra? 62
- RECENZIA: Borderlands 4 22
- Ktoré predplatné Game Passu sa oplatí, ktoré čo ponúka? 193
- Nový Lord of the Rings titul je v príprave, chce súperiť s Hogwarts Legacy 45
- Októbrové hry 40
- Game Pass dnes dostal masívnu nádielku titulov vedených Hogwarts Legacy 13 zobraziť viac článkov >