Grafické efekty v roku 2006 |
Aký je skutočný vizuálny rozdiel medzi jednotlivými verziami PixelShader-ov? Má vôbec HDR zmysel? Pomôže nám parallaxný maping? Akú grafiku môžeme očakávať v roku 2006? Na tieto otázky sa snaží odpovedať článok na tomshardware najjednoduchšou možnou formou - obrázkami dokumentujúcimi jednotlivé funkcie nových grafických kariet. V podstate sa síce jedná o „staré“ efekty, ale autor článku predpokladá, že vďaka masívnejšiemu rozšíreniu kariet Radeon X1k a GeForce7 si ich naplno ľudia užijú až v tomto roku.
Efekty si môžete pozrieť na obrázkoch z hier Shadowgrounds, Serious Sam 2, Splinter Cell, FEAR a Black and White 2. Každý obrázok obsahuje popis, z ktorej hry pochádza a tiež ktorý efekt predstavuje. Posledné tri obrázky slúžia na porovnanie LOW, MEDIUM a HIGH detailov v jednej z najlepšie vyzerajúcej hry súčasnosti, FEAR.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Naughty Dog už odstupuje zo spolupráce na The Last of Us seriáli 94
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 119
- Zomrel herec Michael Madsen známy z Tarantinoviek a kopy hier 26
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 61
- V Číne sa odohral prvý futbalový zápas autonómnych AI robotov 16
- Takmer 10 minút hrateľnosti z Mafia: The Old Country 109
- Júlové hry 17
- Battlefield 6: EA údajne mieri na 100 miliónov hráčov, vývojári tomu neveria 69
- Fanúšikovský remake Counter-Strike 1.6 s názvom CS: Legacy narazil na právne probl 19
- Zomrel Julian McMahon, ktorý stvárnil Doctora Dooma 19 zobraziť viac článkov >