Starfield priniesol viac detailov, bude mať 30-40 hodinový príbeh |
Ďalšie detaily zo Starfieldu približujú možnosti hry v rôznych oblastiach.
HRY > NOVINKY >
Todd z Bethesdy v interview priniesol rôzne detaily zo Starfieldu a napríklad povedal:
- V hre je takmer 4 krát viac nahovorených viet NPC postáv (hlavná postava nebude nahovorená). V hre bude 200 000 riadkov rozhovorov.
- Hra bude mať znovu Step-out moment z Bethesda hier, kedy hneď pri začiatku postava, a teda vy, spoznáte rozsiahlosť sveta hry. Teda celú galaxiu na objavovanie.
- V hre je množstvo ručne pripraveného obsahu, viac ako kedykoľvek doteraz s generovaným obsahom, kde majú spomínanú tisícku planét. Planéty mimo hlavného príbehu však môžu hráči pokojne ignorovať, ale ak sa im bude objavovanie a užívanie si rôznych planét páčiť, môžu sa realizovať. Planéty budú plne preskúmavateľné, budú mať svoj náhodný obsah a budú môcť byť využité na ťažbu a hľadanie zdrojov. Todd to prirovnáva k Daggerfallu.
- Nemôžete manuálne pristávať na planétach ani manuálne odletieť z planét. Tieto veci boli vyhodnotené ako nedôležité pre hráča. Namiesto toho sa Bethesda zamerala na oblasti, kde je v hre reálny obsah a teda povrch planét, vesmír blízko planét a iné využiteľné lokality.
- Hra bude mať štyri hlavné mestá, z ktorých je New Atlantis najväčšie mesto, aké doteraz Bethesda spravila. Je to hlavné mesto kolónií a aj hlavný stan Constallation organizácie, ktorej ste členom
- Constallation je organizácia, ku ktorej sa na začiatku hry pridávate a je zameraná na hľadanie starých artefaktov. Je to niečo ako NASA spojená s Indianom Jonesom a The League of Extraordinary Gentleman.
- Hlavný príbeh bude mať 30-40 hodín, čo je o 20% viac ako predošlé hry.
- Čo sa týka vesmírnych bojov, tie boli inšpirované k Mech Warriorom a FTL. Teda budete si môcť presúvať energiu medzi rôznymi zbraňovými systémami, motormi, shieldom alebo gravitačným motorom. Prirovnávajú to k FTL, ale je to systém, ktorý predstavil Star Trek. Čo sa týka prirovnania s Mech Warriorom, to je hlavne pre mierne pomalšie boje a aj pre možnosti úpravy vybavenia.
- Zároveň na nepriateľské lode budete môcť zadokovať a prečistiť ich a aj prevziať pod kontrolu.
- Do hru budú samozrejme prichádzať DLC a aj veľké expanzie, chýbať nebudú mody.
K modom Todd ešte dodal:
"Naučili sme sa, že ľudia hrajú naše hry naozaj, naozaj dlho. Stále hrajú Skyrim - nie neustále 10 rokov, ale opustia ho a vrátia sa a je tam extra obsah. Určite budeme pre túto hru robiť extra obsah a milujeme našu komunitu moderov. Vlastne myslím si, že táto hra bude pre našu komunitu moderov ako sen, pretože môžu urobiť veľa."
Mody nakoniec sú to, kde je Bethesda doma a môžeme čakať rozmanité veci od vesmírnych lodí, cez zbrane, štýl boja, určite budú využité aj neobývané planéty, prídu nové príbehy a aj priamo celé expanzie od moderov.
Páči sa mi! (+14)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 189
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 263
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 60
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 71
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 120
- Witcher seriál bude mať 5 sérií, práve sa začala natáčať štvrtá 51
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- VIDEO : Vivat Slovakia - ukážka prestreliek 26 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox Series X|S Vývoj: Bethesda / Bethesda Game studios Štýl: Akcia / RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|