Starfield priniesol viac detailov, bude mať 30-40 hodinový príbeh |
Ďalšie detaily zo Starfieldu približujú možnosti hry v rôznych oblastiach.
HRY > NOVINKY >
Todd z Bethesdy v interview priniesol rôzne detaily zo Starfieldu a napríklad povedal:
- V hre je takmer 4 krát viac nahovorených viet NPC postáv (hlavná postava nebude nahovorená). V hre bude 200 000 riadkov rozhovorov.
- Hra bude mať znovu Step-out moment z Bethesda hier, kedy hneď pri začiatku postava, a teda vy, spoznáte rozsiahlosť sveta hry. Teda celú galaxiu na objavovanie.
- V hre je množstvo ručne pripraveného obsahu, viac ako kedykoľvek doteraz s generovaným obsahom, kde majú spomínanú tisícku planét. Planéty mimo hlavného príbehu však môžu hráči pokojne ignorovať, ale ak sa im bude objavovanie a užívanie si rôznych planét páčiť, môžu sa realizovať. Planéty budú plne preskúmavateľné, budú mať svoj náhodný obsah a budú môcť byť využité na ťažbu a hľadanie zdrojov. Todd to prirovnáva k Daggerfallu.
- Nemôžete manuálne pristávať na planétach ani manuálne odletieť z planét. Tieto veci boli vyhodnotené ako nedôležité pre hráča. Namiesto toho sa Bethesda zamerala na oblasti, kde je v hre reálny obsah a teda povrch planét, vesmír blízko planét a iné využiteľné lokality.
- Hra bude mať štyri hlavné mestá, z ktorých je New Atlantis najväčšie mesto, aké doteraz Bethesda spravila. Je to hlavné mesto kolónií a aj hlavný stan Constallation organizácie, ktorej ste členom
- Constallation je organizácia, ku ktorej sa na začiatku hry pridávate a je zameraná na hľadanie starých artefaktov. Je to niečo ako NASA spojená s Indianom Jonesom a The League of Extraordinary Gentleman.
- Hlavný príbeh bude mať 30-40 hodín, čo je o 20% viac ako predošlé hry.
- Čo sa týka vesmírnych bojov, tie boli inšpirované k Mech Warriorom a FTL. Teda budete si môcť presúvať energiu medzi rôznymi zbraňovými systémami, motormi, shieldom alebo gravitačným motorom. Prirovnávajú to k FTL, ale je to systém, ktorý predstavil Star Trek. Čo sa týka prirovnania s Mech Warriorom, to je hlavne pre mierne pomalšie boje a aj pre možnosti úpravy vybavenia.
- Zároveň na nepriateľské lode budete môcť zadokovať a prečistiť ich a aj prevziať pod kontrolu.
- Do hru budú samozrejme prichádzať DLC a aj veľké expanzie, chýbať nebudú mody.
K modom Todd ešte dodal:
"Naučili sme sa, že ľudia hrajú naše hry naozaj, naozaj dlho. Stále hrajú Skyrim - nie neustále 10 rokov, ale opustia ho a vrátia sa a je tam extra obsah. Určite budeme pre túto hru robiť extra obsah a milujeme našu komunitu moderov. Vlastne myslím si, že táto hra bude pre našu komunitu moderov ako sen, pretože môžu urobiť veľa."
Mody nakoniec sú to, kde je Bethesda doma a môžeme čakať rozmanité veci od vesmírnych lodí, cez zbrane, štýl boja, určite budú využité aj neobývané planéty, prídu nové príbehy a aj priamo celé expanzie od moderov.
Páči sa mi! (+14)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- História GTA série 229
- GTA VI bolo odložené, ale dostalo rovno aj dátum vydania 227
- GTA VI dostalo druhý trailer! 271
- RECENZIA: Vivat Slovakia 111
- Half-Life 3, respektíve nová Half-Life hra, je už plne hrateľná a v širšom playtes 68
- RECENZIA: Days Gone - Broken Road (PC) / Remastered (PS5) 64
- Epic Games Store znižuje svoj podiel z predaja na nulu, pokým hra nedosiahne tržby 54
- Ubisoft má plány na deväť Assassin's Creed hier 54
- PlayStation Plus Essential v máji ponúkne jednu z najlepších hier minulého roka 19
- Ceny Xbox konzol budú vyššie 177 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox Series X|S Vývoj: Bethesda / Bethesda Game studios Štýl: Akcia / RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|