Analýza výkonu The Callisto Protocol |
The Callisto Protocol už vyšiel a máme tu prvé porovnanie na aktuálnych platformách, teda na PC, Xbox Series XS a PS5.
Xbox Series S ponúka jeden režim v 1440p/30fps s dynamickou temporálnou rekonštrukciou z 1080p. Xbox Series X a PS5 majú quality a performance režimy, kde v quality idú v 4K/30 fps s rekonštrukciou z 1440p-1728p natívne. Zároveň quality má lepšie tiene aj ray tracing, aj keď Xbox Series X pre nejakú chybu nemá ray tracing zapnutý. V performance režime idú konzoly v 60fps s rekonštrukciou a s rozlíšením okolo 1870p. Keďže quality režim veľa vylepšení nepridáva, ideálne je hrať v performance režime.
Z verzií je najlepšie dotiahnutá PS5 verzia, ktorá bola primárna vo vývoji (a Sony vraj priradilo na vývoj 150 svojich zamestnancov), aj keď aj tu a aj pri xboxe sú rôzne výkonnostné pády. Sú však len malé a občasné. Xboxu jedine chýba spomínaný ray tracing,. PC však má väčšie problémy. Dosť seká, keďže kompiluje shadre pri prvom prechádzaní, výkon je rozmanitý a má aj zlý VRAM manažment.
Analýzu pridalo aj Digital Foundry:
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Severná Kórea má opäť svoj jediný Steam bod, tajomný hráč sa po absencii znovu vrá 43
- Filmová recenzia: Predátor: Zabijak zabijakov 31
- Problémy s chladením PlayStation 5 konzoly sa zrejme rozširujú 81
- Asus omylom spojil RTX 50 a RX 9070 XT do jednej grafickej karty 17
- Brian O’Conner sa vráti do posledného Fast and Furious filmu 56
- Cheater vo Fortnite dostal pokutu 175 000 dolárov a doživotný zákaz - Epic Games p 51
- Začal letný vypredaj na Steame 40
- PlayStation čelí hromadnej žalobe v Holandsku za vysoké ceny digitálneho obsahu 123
- AI by vám odrezalo prívod kyslíku, aby zabránilo svojmu vypnutiu 33
- Resident Evil: Requiem ukázal ďalšie detaily 63 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One PS5 Xbox Series X|S Vývoj: Krafton / Striking Distance Studios Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|