IGN spísalo detaily o hardware Revolutionu, ktoré získali od vývojárov pracujúcich so skoro finálnou konzolou. Dva základné procesory Broadway CPU a Hollywood GPU budú upgradované procesory z pôvodného GameCube. Teda prakticky výhoda pre vývojárov, ktorí robili pre pôvodnú konzolu a teraz sa nemusia učiť a prechádzať na nič nové. Žiadne viacjadrové procesory, žiadne zložitejšie programovanie. Na druhú stranu nebude ani oveľa vyššia rýchlosť. Procesor Broadway bude totiž bežať len na 729 MHz (GameCube 485 MHz, starý Xbox 733MHz), grafický čip Hollywood na frekvencii 243 MHz (originál Gamecube na 162 MHz, starý Xbox 233 MHz). Čo sa týka pamäte základná je 24 MB 1T-SRAM, ku ktorej sa pridá externá 64 MB 1T-SRAM, grafická karta bude mať na sebe 3 MB textúrovej pamäte (buffer) (pre porovnanie Gamecube 40 MB RAM a 3MB na grafike, originálny Xbox 64 MB).
Takže vyzerá, že je to jasné, presne ako Nintendo hovorilo, konzola sa nekoncentruje na výkon, ale skôr na potenciálnu hrateľnosť s novým ovládačom. No nech je tak či onak, grafika a možnosti hier ostanú na úrovni, aké sme na starých konzolách videli doteraz, jedine ovládanie sa zmení.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- GTA VI bolo odložené, ale dostalo rovno aj dátum vydania 182
- Rusko plánuje znárodniť miestneho prevádzkovateľa hry World of Tanks pre podporu U 55
- RECENZIA: The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered 74
- Half-Life 3, respektíve nová Half-Life hra, je už plne hrateľná a v širšom playtes 64
- Nové gameplay videá z Battlefieldu 6 54
- Epic Games Store znižuje svoj podiel z predaja na nulu, pokým hra nedosiahne tržby 54
- PlayStation Plus Essential v máji ponúkne jednu z najlepších hier minulého roka 18
- Ponuka grafických kariet sa znovu rozšírila, RTX 5070Ti už ide pod 900 eur 139
- RECENZIA: Days Gone - Broken Road (PC) / Remastered (PS5) 38
- Nvidia už pripravuje RTX 50 Super verzie kariet s rozšírenou pamäťou 102 zobraziť viac článkov >