IGN spísalo detaily o hardware Revolutionu, ktoré získali od vývojárov pracujúcich so skoro finálnou konzolou. Dva základné procesory Broadway CPU a Hollywood GPU budú upgradované procesory z pôvodného GameCube. Teda prakticky výhoda pre vývojárov, ktorí robili pre pôvodnú konzolu a teraz sa nemusia učiť a prechádzať na nič nové. Žiadne viacjadrové procesory, žiadne zložitejšie programovanie. Na druhú stranu nebude ani oveľa vyššia rýchlosť. Procesor Broadway bude totiž bežať len na 729 MHz (GameCube 485 MHz, starý Xbox 733MHz), grafický čip Hollywood na frekvencii 243 MHz (originál Gamecube na 162 MHz, starý Xbox 233 MHz). Čo sa týka pamäte základná je 24 MB 1T-SRAM, ku ktorej sa pridá externá 64 MB 1T-SRAM, grafická karta bude mať na sebe 3 MB textúrovej pamäte (buffer) (pre porovnanie Gamecube 40 MB RAM a 3MB na grafike, originálny Xbox 64 MB).
Takže vyzerá, že je to jasné, presne ako Nintendo hovorilo, konzola sa nekoncentruje na výkon, ale skôr na potenciálnu hrateľnosť s novým ovládačom. No nech je tak či onak, grafika a možnosti hier ostanú na úrovni, aké sme na starých konzolách videli doteraz, jedine ovládanie sa zmení.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Naughty Dog už odstupuje zo spolupráce na The Last of Us seriáli 94
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 119
- Zomrel herec Michael Madsen známy z Tarantinoviek a kopy hier 26
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 61
- Takmer 10 minút hrateľnosti z Mafia: The Old Country 134
- V Číne sa odohral prvý futbalový zápas autonómnych AI robotov 16
- Júlové hry 17
- OpenAI o1 model sám seba skopíroval na externý disk, ako istotu pred vypnutím, Cla 47
- Battlefield 6: EA údajne mieri na 100 miliónov hráčov, vývojári tomu neveria 69
- Fanúšikovský remake Counter-Strike 1.6 s názvom CS: Legacy narazil na právne probl 19 zobraziť viac článkov >