Aký je rozdiel v rýchlosti medzi DirectStorage a klasickým nahrávaním? |
Testeri prišli na to, že DirectStorage sa dá vo Forspoken aj vypnúť, a máme tu tak porovnanie zapnutej a vypnutej funkcie.
Testeri prišli na to, že DirectStorage sa dá vo Forspoken aj vypnúť, a máme tu tak porovnanie zapnutej a vypnutej funkcie. Konkrétne sa dá rovno z príkazového riadku vypnúť cez -noDirectStorage a načítavanie je štandardné.
Pri nahrávaní na Samsung 990 disku to v porovnaní vyzerá nasledovne:
Vidieť, že oba typy načítavaní sú pri Forspoken veľmi rýchle, ale DirectStorage to znižuje väčšinou okolo 30%-50%, len jeden prípad má 7%. Toto by chcelo podrobnejšie testy s rôznymi procesormi, kde by sa ukázalo odťaženie procesora, ale DirectStorage by malo profitovať hlavne z načítavania počas hrania a streamovania textúr. Tam by dekompresia textúr nezaťažovala procesor a nebol by dopad na procesor a tým ani na framerate.
Určite to má pred sebou ešte dlhú cestu. Na jej konci by malo byť automatické nahrávanie textúr grafickou kartou bez nutnosti manažovania ich enginom a to len častí textúr, ktoré práve potrebuje zobraziť. Čím sa zvýši rýchlosť načítavania a ušetrí aj pamäť.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Fallout seriál? 166
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 94
- Filmový Minecraft je už natočený 18
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 59
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 121
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 52
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 111 zobraziť viac článkov >