Aký je rozdiel v rýchlosti medzi DirectStorage a klasickým nahrávaním? |
Testeri prišli na to, že DirectStorage sa dá vo Forspoken aj vypnúť, a máme tu tak porovnanie zapnutej a vypnutej funkcie.
Testeri prišli na to, že DirectStorage sa dá vo Forspoken aj vypnúť, a máme tu tak porovnanie zapnutej a vypnutej funkcie. Konkrétne sa dá rovno z príkazového riadku vypnúť cez -noDirectStorage a načítavanie je štandardné. Pri nahrávaní na Samsung 990 disku to v porovnaní vyzerá nasledovne: Vidieť, že oba typy načítavaní sú pri Forspoken veľmi rýchle, ale DirectStorage to znižuje väčšinou okolo 30%-50%, len jeden prípad má 7%. Toto by chcelo podrobnejšie testy s rôznymi procesormi, kde by sa ukázalo odťaženie procesora, ale DirectStorage by malo profitovať hlavne z načítavania počas hrania a streamovania textúr. Tam by dekompresia textúr nezaťažovala procesor a nebol by dopad na procesor a tým ani na framerate. Určite to má pred sebou ešte dlhú cestu. Na jej konci by malo byť automatické nahrávanie textúr grafickou kartou bez nutnosti manažovania ich enginom a to len častí textúr, ktoré práve potrebuje zobraziť. Čím sa zvýši rýchlosť načítavania a ušetrí aj pamäť. |
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Counter Strike 2 oficiálne ohlásený! 239
- DOJMY: Diablo IV 74
- Epic predviedol Unreal engine 5.2 91
- DOJMY: Redfall 32
- Vyšla čeština do Returnalu a do Red Dead Redemption 2 80
- VIDEO : Pozrite si viac ako 5 hodín z hrania Diablo IV bety 105
- DOJMY: The Lord of the Rings: Gollum 18
- GOG rozbehol veľký jarný výpredaj, rozdá 4 hry zadarmo 1
- Diablo IV už má spustenú otvorenú betu 120
- Intel už stabilizoval svoj podiel v oblasti PC procesorov 88 zobraziť viac článkov >