Aký je rozdiel v rýchlosti medzi DirectStorage a klasickým nahrávaním? |
Testeri prišli na to, že DirectStorage sa dá vo Forspoken aj vypnúť, a máme tu tak porovnanie zapnutej a vypnutej funkcie.
Testeri prišli na to, že DirectStorage sa dá vo Forspoken aj vypnúť, a máme tu tak porovnanie zapnutej a vypnutej funkcie. Konkrétne sa dá rovno z príkazového riadku vypnúť cez -noDirectStorage a načítavanie je štandardné.
Pri nahrávaní na Samsung 990 disku to v porovnaní vyzerá nasledovne:
Vidieť, že oba typy načítavaní sú pri Forspoken veľmi rýchle, ale DirectStorage to znižuje väčšinou okolo 30%-50%, len jeden prípad má 7%. Toto by chcelo podrobnejšie testy s rôznymi procesormi, kde by sa ukázalo odťaženie procesora, ale DirectStorage by malo profitovať hlavne z načítavania počas hrania a streamovania textúr. Tam by dekompresia textúr nezaťažovala procesor a nebol by dopad na procesor a tým ani na framerate.
Určite to má pred sebou ešte dlhú cestu. Na jej konci by malo byť automatické nahrávanie textúr grafickou kartou bez nutnosti manažovania ich enginom a to len častí textúr, ktoré práve potrebuje zobraziť. Čím sa zvýši rýchlosť načítavania a ušetrí aj pamäť.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater 28
- Roboti nás raz nahradia, v BMW už jeden pracuje 5 mesiacov 91
- DOJMY: Heroes of Might and Magic: Olden Era 36
- Nové Alza dni zľavy spustené 6
- Windows 10 podpora dnes skončila, ale môžete si ju predĺžiť na ďalší rok 143
- Článok: ROG Xbox Ally X 80
- Čo AMD prinesie do RDNA 5 GPU čipov? 83
- Black Myth: Wukong dostáva veľkú aktualizáciu s vylepšeným výkonom na PC a PS5 47
- Intel ukázal prvý čip na jeho novej 18A architektúre 30
- Chat3D - AI revolúcia v 3D modelovaní 29 zobraziť viac článkov >