Vývoj Bioshock 4 nejde podľa plánu, ale že vôbec |
Projekt bol podľa informácií rebootovaný štyrikrát.
Vieme, že po Bioshocku Infinite dizajnér Ken Levine odišiel z veľkého vývoja, aby si založil menšiu indie firmu, kde robí svojho Judasa a nechal, nech sa 2K trápi s Bioshockom samé. To tak muselo dať dokopy nový tím a veľmi mu to nevyšlo.
Štúdio Cloud Chamber totiž skladali od základov, nemali skúsených vývojárov, ktorí sa navyše stále menia a zlý manažment tomu nepomáha. Doteraz neboli schopní doviesť hru, ktorú nazývajú Bioshock Isolation, aspoň do alpha štádia. Bola vraj štyrikrát rebootovaná a naposledy v lete 2022. K tomu sa na Twitteri objavilo, že príbehový tím nevie napísať príbeh, ktorý by bol hodný tejto značky.
Aspoň tak hovoria leaky, v každom prípade Take 2 v aktuálnej finančnej správe odhaduje vydanie hry medzi aprílom 2025 a marcom 2026, ale to je už teraz otázne, či to stihnú.
Čo sa týka umiestnenia, predchádzajúce leaky nám hovorili, že hra bude v otvorenom svete a umiestnená v 60-tych rokoch, bude mať AI veľkých davov, ale nevieme, v akej miere sa to pri poslednom reboote mohlo zmeniť a ako sa to celé zmení do vydania.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 20
- DOJMY: The Blood of Dawnwalker 35
- iPhone 17, iPhone Air, Air Pods 3 a nové Watch hodinky predstavené 124
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 93
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 9
- PS6 má mať vraj jednoduchší dizajn ako PS5 a odnímateľnú mechaniku 125
- Štvrtá séria Witcher seriálu ukazuje zábery a poster 82
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 36
- DOJMY: The Expanse: Osiris Reborn 18
- Spotify bude konečne podporovať lossless kvalitu hudby 61 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
Vývoj: 2K Games / Cloud Chamber Štýl: Akcia |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|