Vývoj Bioshock 4 nejde podľa plánu, ale že vôbec |
Projekt bol podľa informácií rebootovaný štyrikrát.
Vieme, že po Bioshocku Infinite dizajnér Ken Levine odišiel z veľkého vývoja, aby si založil menšiu indie firmu, kde robí svojho Judasa a nechal, nech sa 2K trápi s Bioshockom samé. To tak muselo dať dokopy nový tím a veľmi mu to nevyšlo.
Štúdio Cloud Chamber totiž skladali od základov, nemali skúsených vývojárov, ktorí sa navyše stále menia a zlý manažment tomu nepomáha. Doteraz neboli schopní doviesť hru, ktorú nazývajú Bioshock Isolation, aspoň do alpha štádia. Bola vraj štyrikrát rebootovaná a naposledy v lete 2022. K tomu sa na Twitteri objavilo, že príbehový tím nevie napísať príbeh, ktorý by bol hodný tejto značky.
Aspoň tak hovoria leaky, v každom prípade Take 2 v aktuálnej finančnej správe odhaduje vydanie hry medzi aprílom 2025 a marcom 2026, ale to je už teraz otázne, či to stihnú.
Čo sa týka umiestnenia, predchádzajúce leaky nám hovorili, že hra bude v otvorenom svete a umiestnená v 60-tych rokoch, bude mať AI veľkých davov, ale nevieme, v akej miere sa to pri poslednom reboote mohlo zmeniť a ako sa to celé zmení do vydania.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 189
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 263
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 60
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 65
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 120
- Witcher seriál bude mať 5 sérií, práve sa začala natáčať štvrtá 51
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- VIDEO : Vivat Slovakia - ukážka prestreliek 26 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: 2K Games / Cloud Chamber Štýl: Akcia | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|