Zune, prenosný multimediálny prehrávač od Microsoftu, začína dostávať reálne kontúry. Podľa tohto článku by sa hlavnými záujemcami o jeho kúpu mali stať mladí ľudia vo veku od 18 do 24 rokov, teda podobná cieľová skupina ako v prípade Xbox či Xbox 360. Základom reklamnej kampane by mala byť akcia "7 cities in 7 nights", čo budú megakoncerty známych umelcov a pripravuje sa spot do prestávky SuperBowl-u.
Poznáme aj podrobnejšie technické parametre. Zariadenie bude pomocou integrovaného wi-fi modulu komunikovať so službou Zune Live. Tá bude prepojená s obdobnou službou pre konzolu Xbox (Xbox Live). Keď sa tešíte, ako si budete bezdrôtovo sťahovať pesničky od svojich kamarátov, musím vás vopred schladiť. Možný bude iba wi-fi streaming a nie wi-fi downloading, dokonca sa Zune nebude dať wireless synchronizovať ani s PC. Na to bude slúžiť klasický USB konektor (PC aj Xbox360). Mierne sa poupravil launch dátum. Pre USA bude Zune v troch farbách dostupný v novembri, zbytok sveta si počká až do začiatku budúceho roka. (Zatiaľ) posledným odhaleným faktom je cena. Tá príliš nepoteší. 30 GB verzia Zune sa bude predávať za cenu 60 GB iPod – 399 dolárov. iPod s rovnako veľkou pamäťou (30 GB) je o celých 100 dolárov lacnejší, čo už teraz vyvoláva búrlivé diskusie podobné týmn, ktoré sa objavili pri oznámení cien PS3.