Microsoft predstaví svoj DirectSR upscaling budúci mesiac |
Na marcovom GDC bližšie predstaví Microsoft svoje SuperResolution zapracovanie.
HARDWARE > NOVINKY >
Na marcovom GDC bližšie predstaví Microsoft svoje zapracovanie upscalingu priamo do DirectX a aj do Windows 11. Nazvaný je DirectSR, teda SuperResolution, ktoré bude priamo v DirectX Api a vývojári budú môcť jednoducho upscalovať na všetky karty. Respektíve aj samotný systém bude mať upscaling rovno v nastaveniach.
Microsoft na upscalingu podľa popisu spolupracoval s AMD a Nvidiou, aby ponúkol zapracovanie podľa danej karty. Otázne je, čo s Intelom, ale zrejme aj ten bude mať kompatibilitu. Upscaling bude automaticky využívať buď základný upscaling, alebo vyššie AI funkcie pre zväčšenie obrazu.
Zatiaľ je otázne, či sa to bude priamo napájať cez API na DLSS alebo FSR, alebo to bude fungovať samostatne.
Páči sa mi! (+2)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- História GTA série 229
- GTA VI bolo odložené, ale dostalo rovno aj dátum vydania 227
- GTA VI dostalo druhý trailer! 245
- Half-Life 3, respektíve nová Half-Life hra, je už plne hrateľná a v širšom playtes 68
- RECENZIA: Vivat Slovakia 96
- RECENZIA: Days Gone - Broken Road (PC) / Remastered (PS5) 62
- Epic Games Store znižuje svoj podiel z predaja na nulu, pokým hra nedosiahne tržby 54
- Ubisoft má plány na deväť Assassin's Creed hier 54
- PlayStation Plus Essential v máji ponúkne jednu z najlepších hier minulého roka 19
- Ceny Xbox konzol budú vyššie 177 zobraziť viac článkov >