Microsoft predstaví nový Shader Model 6.8, ktorý prenesie hry do novej éry optimalizácie |
Shader Model 6.8 by mal priniesť do GPU autonómne riadenie efektivity.
Popri DirectSR (Super Resolution) Microsoft na GDC konferencii predstaví aj nové rozhranie Work Graphs API, ktoré je poháňané Shader Model 6.8. Toto si môžete predstaviť tak, že GPU si autonómne riadi vlastnú prácu a otvorí tak novú éru výkonu a efektivity. Pre vývojárov, ktorí neoptimalizujú, by to bola zaujímavá novinka, aj keď uvidíme, či to reálne pomôže.
Microsoft hovorí, že:
Táto funkcionalita ponúka vývojárom nové nástroje na pristupovanie k pracovnému zaťaženiu GPU revolučným spôsobom a sme nadšení, že vedúcu úlohu zohráva Work Graphs. Na GDC 2024 máte dve príležitosti, ako sa do hĺbky ponoriť do najnovšieho vývoja s Work Graphs: DirectX State of Union a AMD's Future of GPU Programming.
Microsoft pridá aj niekoľko ukážok fungovaniu nových shaderov a to od AMD a aj Nvidie. Popritom viac priblížia aj celý Shader Model 6.8 a ukážu nový PIX nástroj pre ladenie výkonu, ktorý teraz zahrnie aj Work Graphs a aj DirectSR.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Sam Altman z OpenAI hovorí, že jeden príkaz v ChatGPT spotrebuje pätnástinu čajove 38
- The Witcher 3 by mal dostať nové DLC 65
- RECENZIA: Mario Kart World 106
- Článok: Nintendo Switch 2 54
- Harry Potter seriál už obsadil Malfoyovcov 38
- Nové mega zľavy spustené 37
- Článok: Dnes by Dead Space nedostal zelenú - vydavatelia sa boja riskovať 17
- RECENZIA: The Alters 26
- MindsEye podľa očakávaní kvalitou neohúrilo 73
- PlayStation Plus Premium a Extra predstavilo júnové hry 17 zobraziť viac článkov >