Convai ukázalo AI postavy na Unity Engine |
Popri Nvidii predstavovala svoje AI postavy aj Convai.
HRY > NOVINKY >
Convai síce na jednej strane spolupracuje s Nvidiou aj ich ACE systémom na AI postavách, kde začiatkom roka predstavovala kyberpunkový bar, ale zapracuváva aj iné systému na inteligenciu postáv. Tú teraz predstavila na Unity engine s Behavior AI doplnokom v Project Neural Nexus deme.
Convai rovno ponúka tieto funkcie vývojárom na zapracovanie do hier:
- Convai Connect: Táto nová funkcia zmierni riziká potenciálnych nákladov spojených s umelou inteligenciou v hrách v reálnom čase, vďaka čomu budú môcť koncoví používatelia bez problémov používať svoj účet Convai. Tento prístup eliminuje potrebu vývojárov platiť vopred licenčné poplatky alebo sa obávať nepredvídateľných nákladov. Convai navyše motivuje vývojárov zdieľaním príjmov, keď používatelia prejdú na platené predplatné prostredníctvom svojej hry. (používateľ by si platil za používanie AI v hre)
- Naratívny dizajn: Táto funkcia dáva vývojárom hier a príbehovým dizajnérom väčšiu kontrolu nad ich AI postavami. Poskytuje postavám agendu a účel, čo im umožňuje viesť konverzácie a úkony smerom k vopred určenej oblasti výsledkov, pričom si zachováva generatívnu povahu s otvoreným koncom a podporuje správanie.
- Dlhodobá pamäť postáv: Umožňuje herným postavám zapamätať si koncových používateľov, čím podporuje hlbšie a personalizovanejšie vzťahy. Postavy teraz môžu mať spomienky na hráčov na základe predchádzajúcich rozhovorov a skúseností, zapamätajú si hráčske preferencie a voľby a prispôsobia sa štýlu hráča pre skutočne jedinečný zážitok.
- Viacjazyčná podpora: Convai v súčasnosti podporuje 21 jazykov
- Modding Framework: Umožňí štúdiám jednoducho integrovať NPC poháňané umelou inteligenciou do svojich existujúcich titulov. Convai má v úmysle úzko spolupracovať s AAA aj nezávislými titulmi, aby umožnil hráčom hlbšie sa zapojiť do známych aj nových postáv.
- Testovacia sada: Vývojári budú môcť testovať rôzne verzie postáv. Zameriavať sa na identifikáciu toho, ako aktualizácie ovplyvňujú správanie postáv, najmä v okrajových prípadoch, na zabezpečenie konzistentnosti s tradíciou hry a na zmiernenie neúmyselného úniku vedomostí.
Páči sa mi! (+1)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 295
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, už dostanete aj RTX 5070 Ti za lepšie 62
- Aký monitor si vybrať za 100, 200, 400 alebo 1000 eur? Aký rozmer, obrazovku a pom 113
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 52
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 40
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42
- RECENZIA: Lost Records: Bloom & Rage 11 zobraziť viac článkov >