Aký je multiplayer v Call of Duty Black Ops 6? |
Omnimovement mení hrateľnosť Call of Duty.
Nové Black Ops 6 práve spustilo early access beta test multiplayeru. Zatiaľ je pre predobjednávateľov a Game Pass používateľov, pričom budúci víkend bude pre všetkých. Beta ukazuje niekoľko máp a režimov, ale hlavne ukazuje nový systém pohybu, ako aj upravenú dynamiku bojov.
Totiž hlavný prídavok, s ktorým idú autori do tejto časti, je omnimovement, čo je vlastne možnosť otáčať sa a strieľať pri skokoch,alebo pri kĺzaniach, ktoré sú teraz doplnené. Pričom ak po dopade alebo dokĺzaní zostanete na zemi, môžete ešte zo zeme strieľať všade dookola bez toho, aby ste museli vstať. Podľa bety to už hráči aj využívajú a to hlavne pokĺzanie sa po zemi spoza rohov alebo rozrazenie dverí. Mimochodom, zatiaľ čo hráči s myšou majú výhodu pri štandardnom boji, tu môžu mať výhodu gamepadoví hráči. Páčkami sa totiž rýchlejšie môžu otáčať okolo.
Hra na nové pohyby ponúka aj úvodný tréning, kde si nacvičíte základné možnosti. Následne sa už môžete pustiť do boja, kde si už užijete klasické Call of Duty boje na úvodnej sérii máp (tie budú budúci víkend rozšírené). Štandardne si vyberiete vybavenie, od rýchlych zbraní až po ťažké a vrhnete sa do boja. Či už len v team deathmatch so zabíjaním alebo aj s obsadzovaním kontrolných bodov.
Čo sa týka dynamiky bojov, TTL je pomalšie ako v MW sérii a myslím, že ide v štandardoch Black Opsu. Je to taká ideálna Call of Duty oblasť, kde aj slabší hráči niečo prežijú a dokážu priebežne zabiť protivníkov.
Technicky ide hra bez väčších problém, je to plynulé a z hľadiska hrateľnosti bezproblémové. Jediné, čo sa mi stávalo, bolo občasné padanie celej hry, väčšinou po zápase. Niekedy, keď som sa prepínal medzi oknami zostala, čierna obrazovka. Zrejme ešte budú potrebné nové ovládače. Zároveň vizuál je pekný, je to všetko ostré, pridáva sa slušné nasvietenie a v jednej mape je aj pekná deštrukcia skla. Ale čo je pre multiplayer najdôležitejšie, veľmi dobre vidíte ostatné postavy, či už priateľov alebo nepriateľov.
Z grafických nastavení nechýbajú všetky možné upscalingy a pridané je aj frame generation. Frame generation vám síce zvýši framerate, ale v multiplayerovke vám to môže byť jedno, dôležité sú len reálne frejmy a reálne polohy nepriateľov a nie vymyslené, zároveň je dôležitý lag, ktorý frame generation nezlepší.
Celkovo sa multiplayer v Call of Duty profiluje pekne, veľmi dobre sa ovláda, dobre je dotiahnutá hrateľnosť a aj TTL a aj nové, dobre navrhnuté mapy potešia. Možno niektoré zbrane ešte budú potrebovať doladiť, aby neboli príliš overpowered.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 114
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 102
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 109
- Pozor na čínske produkty - robotický vysavač posielal domov údaje, no keď ich maji 67
- Valve predstavilo Steam Frame, Steam Controller a Steam Machine 179
- Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot 44
- GTA VI má už dokončený obsah, už sa len doťahuje 98
- Aký herný PC desktop kúpiť na jeseň 2025? Za 1000, 1200, 1400 alebo 2000 eur? 37
- RECENZIA: ANNO 117: Pax Romana 13
- Witcher - séria 4 - recenzia na seriál 54 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS4 Xbox One PS5 Xbox Series X|S Vývoj: Activision / Treyarch Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||
























