Concord mal byť budúcnosť PlayStation a stáť mal 400 miliónov dolárov |
Rátali s tým, že značka má mať potenciál Star Warsu.
Multiplayerovka Concord, ktorá nedávno vyšla a bola hneď zrušená, bola zrejme väčším fiaskom ako sa zdalo. Naznačujú to informácie od zamestnancov Firewalk štúdia, aj keď nevieme, v akej miere sú presné.
Na Concorde Sony spolupracovalo už od roku 2020 alebo 2021, kedy ešte Firewalk nevlastnili. Vtedy už do alpha štádia vraj na hru minuli 200 miliónov dolárov. Následne medzi alpha štádiom a vydaním bolo minutých ďalších 200 miliónov dolárov, keď zistili, že hra bola pri predstavení v zlom stave a Sony malo pocit, že musí zainvestovať. Veľa peňazí išlo následne na outsourcovacie štúdia, aby sa to zlepšilo.
Hra bola interne až prehnane označovaná ako "budúcnosť PlayStation" a značka s potenciálom Star Wars. Zároveň bola vo firme tak tlačená, že tam bola kultúra "toxickej pozitivity", ktorá neumožňovala žiadnu kritiku.
Nakoniec, veľké a predčasné investície do značky vidíme aj mimo hier, kde si Sony zaplatilo dve časti Secret Level seriálu, pričom jedna epizóda je čisto s Concord témou a v druhej sú zhrnuté väčšie Sony značky.
Concord po vydaní zarobila asi 1 milión dolárov v hrubom. Pre zaujímavosť, Spider-man a aj The Last of Us 2 stáli menej a samozrejme zarobili viac.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Death Stranding 2: On the Beach 122
- Severná Kórea má opäť svoj jediný Steam bod, tajomný hráč sa po absencii znovu vrá 43
- Filmová recenzia: Predátor: Zabijak zabijakov 28
- Problémy s chladením PlayStation 5 konzoly sa zrejme rozširujú 79
- Death Stranding 2 dostáva recenzie 45
- Asus omylom spojil RTX 50 a RX 9070 XT do jednej grafickej karty 17
- Číňania predstavili svoju prvú 6nm GPU, mala by byť konkurenciou RTX 4060, ale zat 68
- Začal letný vypredaj na Steame 40
- PlayStation čelí hromadnej žalobe v Holandsku za vysoké ceny digitálneho obsahu 123
- Resident Evil: Requiem ukázal ďalšie detaily 63 zobraziť viac článkov >