Analýza Indiana Jones and the Great Circle na PC |
Digital Foundry sa dnes pozrelo na PC verziu hry, ale ešte len na základnú verziu bez plného ray tracingu.
Digital Foundry sa dnes pozrelo na PC verziu hry, ale ešte len na základnú verziu bez plného ray tracingu. Ten má prísť v pondelok s tým, že DLSS ray reconstrunction ho bude nasledovať neskôr.
V porovnaní s Xboxom má na PC hra rovnako ray tracing na global illumination zapnuté štandardne, aj keď vo vyšších nastaveniach ako Xboxová verzia. Na PC tak dostanete už teraz lepší vizuál s reálnejším nasvietením. Aj najnižšie nastavenie je kvalitnejšie ako konzolové nastavenie. Ďalšie nastavenia siahajú od low po ultra, kde low je volumetrické svetlo, ultra sú odlesky, medium je filtrovanie, aj keď ešte degraduje VRS, tiene sú na medium.
Nastavenia na PC výrazne framerate neznižujú, ale na čo si je potrebné dať pozor, je Texture Pool veľkosť. To je pamäť, ktorú si engine vyhrádza na textúry a musíte ju nastaviť dobre k svojej VRAM na grafike a k svojmu rozlíšeniu. Hlavne pri 8GB grafikách je potrebné dobre nastavovať texture pool a prípadne znižovať kvalitu tieňov. Menší Texture pool však nevyhnutne neznamená horšie textúry, len to, že sa kvalitnejšie textúry budú musieť streamovať častejšie a teda môžu nabehnúť neskôr.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dune: Awakening 37
- The Witcher 3 by mal dostať nové DLC 66
- Ceny PlayStation Plus porastú 153
- Nové mega zľavy spustené 39
- Prichádza ohlásenie okolo Red Dead Redemption značky? 60
- RECENZIA: The Alters 28
- Xbox Series X je znovu dostupný aj u nás, cena išla hore 89
- RECENZIA: The Midnight Walk 8
- RECENZIA: FBC: Firebreak 51
- Euro Truck Simulator 2 predstavuje autobusovú dopravu v Project Coaches 21 zobraziť viac článkov >