Analýza Indiana Jones and the Great Circle na PC |
Digital Foundry sa dnes pozrelo na PC verziu hry, ale ešte len na základnú verziu bez plného ray tracingu.
Digital Foundry sa dnes pozrelo na PC verziu hry, ale ešte len na základnú verziu bez plného ray tracingu. Ten má prísť v pondelok s tým, že DLSS ray reconstrunction ho bude nasledovať neskôr.
V porovnaní s Xboxom má na PC hra rovnako ray tracing na global illumination zapnuté štandardne, aj keď vo vyšších nastaveniach ako Xboxová verzia. Na PC tak dostanete už teraz lepší vizuál s reálnejším nasvietením. Aj najnižšie nastavenie je kvalitnejšie ako konzolové nastavenie. Ďalšie nastavenia siahajú od low po ultra, kde low je volumetrické svetlo, ultra sú odlesky, medium je filtrovanie, aj keď ešte degraduje VRS, tiene sú na medium.
Nastavenia na PC výrazne framerate neznižujú, ale na čo si je potrebné dať pozor, je Texture Pool veľkosť. To je pamäť, ktorú si engine vyhrádza na textúry a musíte ju nastaviť dobre k svojej VRAM na grafike a k svojmu rozlíšeniu. Hlavne pri 8GB grafikách je potrebné dobre nastavovať texture pool a prípadne znižovať kvalitu tieňov. Menší Texture pool však nevyhnutne neznamená horšie textúry, len to, že sa kvalitnejšie textúry budú musieť streamovať častejšie a teda môžu nabehnúť neskôr.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 29
- Dizajn PS6 čipu je vraj už hotový 183
- Samsung predstavil svoje nové vlajkové lode Galaxy S25, S25+ a S25 Ultra 78
- TikTok bol v USA vypnutý 201
- Ako Crysis zadefinoval nároky na grafiku? 105
- Recenzie RTX 5090 karty sú už tu, ukazujú masívny výkon 121
- Netflix už má 300 miliónov predplatiteľov, znovu zvyšuje ceny 99
- Jedna z najhorších Resident Evil hier chystá svoj návrat v novej verzii 64
- DOOM: The Dark Ages ukazuje svoje zberateľské edície a PC požiadavky 61
- DOJMY: Assassin's Creed Shadows 28 zobraziť viac článkov >