Analýza Indiana Jones and the Great Circle na PC |
Digital Foundry sa dnes pozrelo na PC verziu hry, ale ešte len na základnú verziu bez plného ray tracingu.
Digital Foundry sa dnes pozrelo na PC verziu hry, ale ešte len na základnú verziu bez plného ray tracingu. Ten má prísť v pondelok s tým, že DLSS ray reconstrunction ho bude nasledovať neskôr.
V porovnaní s Xboxom má na PC hra rovnako ray tracing na global illumination zapnuté štandardne, aj keď vo vyšších nastaveniach ako Xboxová verzia. Na PC tak dostanete už teraz lepší vizuál s reálnejším nasvietením. Aj najnižšie nastavenie je kvalitnejšie ako konzolové nastavenie. Ďalšie nastavenia siahajú od low po ultra, kde low je volumetrické svetlo, ultra sú odlesky, medium je filtrovanie, aj keď ešte degraduje VRS, tiene sú na medium.
Nastavenia na PC výrazne framerate neznižujú, ale na čo si je potrebné dať pozor, je Texture Pool veľkosť. To je pamäť, ktorú si engine vyhrádza na textúry a musíte ju nastaviť dobre k svojej VRAM na grafike a k svojmu rozlíšeniu. Hlavne pri 8GB grafikách je potrebné dobre nastavovať texture pool a prípadne znižovať kvalitu tieňov. Menší Texture pool však nevyhnutne neznamená horšie textúry, len to, že sa kvalitnejšie textúry budú musieť streamovať častejšie a teda môžu nabehnúť neskôr.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 23
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 10
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 99
- Štvrtá séria Witcher seriálu ukazuje zábery a poster 91
- RECENZIA: NHL 26 37
- DOJMY: The Expanse: Osiris Reborn 18
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 36
- Spotify bude konečne podporovať lossless kvalitu hudby 62
- Xiaomi prinesie Xiaomi 17, preskakuje jeden ročník, aby sa zladilo s názvami iPhon 68
- RECENZIA: Assassin Creed: Shadows - Claws of Awaji 40 zobraziť viac článkov >