Microsoft chce skombinovať to najlepšie z Xboxu a Windowsu pre handheldy |
Jason Ronald z Xboxu hovoril o zmenách pre Windows handheldy, ktoré by mali prísť už tento rok.
Hardvérový guru a viceprezident novej generácie Xboxu Jason Ronald, na CES hovoril o zmenách pre Windows handheldy, ktoré by mali prísť už tento rok. Pri predstavení novej konzole Lenovo Go S naznačil, že chce preniesť herný zážitok Xboxu na Windows, nie opačne.
Ronald sa na panelovej diskusii AMD a Lenovo eventu vyjadril takto:
„V konzolovom priestore sme skutočne inovovali už dlho a keďže sme partnermi v celom odvetví, je to teraz naozaj o tom, ako tie inovácie, ktoré sme inkubovali a vyvinuli v priestore konzol, priniesť na PC a aj do handheldového herného priestoru.“
Zmeny tak plánujú priniesť po systémovej stránke do Windows handheld skôr, ako vytvoria vlastný Xbox handheld, čo ešte možno potrvá niekoľko rokov. Ďalej Ronald spomínal celkový ekosystém Windowsu:
„Povedal by som, že spája to najlepšie z Xboxu a Windowsu, pretože posledných 20 rokov sme strávili budovaním prvotriedneho operačného systému, no ten je skutočne viazaný na konzolu. To, čo robíme, je, že sa skutočne zameriavame na to, ako tieto skúsenosti hráčom aj vývojárom preniesť do širšieho ekosystému Windows,“ pokračuje Ronald: „Neskôr v tomto roku vám prinesieme veľa informácií. Myslím si, že to bude dlhá cesta a postupom času uvidíte veľa investícií, ktoré už začínate vidieť, ale neskôr v tomto roku budem môcť priniesť oveľa viac informácií."
Herný zážitok Xboxu musí byť v popredí
Microsoft už vykonal niekoľko zmien, ktoré robia Xbox aplikáciu kompaktnejšou pre handheldy. To však nemení veľa na tom, aký je celkový zážitok z používania Windowsu na handhelde a uvidíme, ako si poradí s týmto problémom. Chcú to vylepšiť, ale Ronald hovorí, že dôležité je dať herný zážitok Xboxu do popredia, a nie Windows vo forme, akú už máme:
„V systéme Windows sú určité veci, ktoré neboli pre navrhnuté na používanie bez klávesnice a myši, ako je thumbstick alebo joypad podpora a podobne. Existujú základné modely interakcie, na ktorých pracujeme, aby sme zaistili, že bez ohľadu na detaily operačného systému to bude veľmi prirodzené ako zariadenie zamerané na hry a herný zážitok.
Zameriavame sa na to, aby sme to celé skutočne zjednodušili a urobili z toho oveľa viac konzolový zážitok."
Môžeme tak čakať, výraznejšie možnosti Xbox aplikácie a menšiu potrebu riešiť veci v samotnom systéme. Viac sa dozvieme tento rok.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Čo ukazuje Battlefield 6 v beta teste? 194
- Aké známe postavy sa objavili v Mafia The Old Country? 28
- John Rambo film už má svojho herca, režisér filmu Sisu ho prenesie do Vietnamu 43
- Nové Mega zľavy spustené 21
- Xiaomi predstavilo Redmi 15 5G so 7000mAh batériou 27
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl ponúkol roadmapu do konca roka 87
- Battlefield 6 a Battelfield 2042 - porovnanie deštrukcie 63
- Toto je poriadny handheld! Má v sebe RTX 4090. 35
- AMD potvrdilo, že vyvíja pre Microsoft čipy, ktoré budú poháňať budúce konzoly Xbo 41
- Mafia: The Old Country sa bude ďalej rozširovať 29 zobraziť viac článkov >