Titan Quest II detailne približuje Rogue mastery |
Skilly Rogue sú navrhnuté tak, aby sa navzájom dopĺňali a pri strategickom použití vytvárali vysoko efektné momenty.
S blížiacim sa Early Access vydaním očakávanej RPG Titan Quest II tím vývojárov zo spoločnosti Grimlore Games usilovne pracuje na zdokonaľovaní pôvodného obsahu a zároveň pripravuje kopu noviniek. Teraz oznamujú, že k predtým známym Warfare, Earth a Storm Mastery príde aj štvrté - Rogue Mastery bude k dispozícii hneď od začiatku.
Rogue mastery je postavený na troch základných pilieroch:
- Presnosť - každá schopnosť je navrhnutá tak, aby bola presná a zasiahla presne tam, kam má
- Príprava - Rogue hráči môžu na svoje zbrane aplikovať špecializované prvky, ktoré im prostredníctvom poškodení a debuffov pripravia ničivé kombá
- Vyhýbanie sa - Úspech prichádza skôr uskakovania než z hrubej sily a z útokov na nepriateľov skôr, než stihnú zareagovať.
Skilly Rogue sú navrhnuté tak, aby sa navzájom dopĺňali a pri strategickom použití vytvárali vysoko efektné momenty. Tu je niekoľko najdôležitejších:
- Lethal Strike - charakteristická schopnosť Rogue, ktorá spôsobuje obrovský násobok poškodenia jednému cieľu. Ak je cieľ zabitý, resetne sa cooldown, čo umožňuje rýchlu popravu oslabených nepriateľov. V kombinácii s Flow stavom sa uplatní bonusové poškodenie. Modifikátory zahŕňajú dodatočné výbuchy jedu, percentuálne poškodenie HP a zvýšené poškodenie označených cieľov
- Mark for Death - schopnosť označovania, ktorá umožňuje rôzne interakcie a debuffy a spôsobuje časť poškodenia vo forme poškodenia vitality. V kombinácii so schopnosťami, ako je Lethal Strike, vytvára táto schopnosť smrtiace synergie, napríklad vyvolanie tieňových dýk alebo spustenie výbušných jedovatých efektov
- Flicker - teleportačná schopnosť, ktorá spôsobuje cieľu prenikavé poškodenie, ideálna pre glass cannon buildy. Môže udeľovať Flow, znižovať cooldowny a so správnymi modifikátormi sa dokonca môže stať útočným nástrojom
- Preparation - Pasívna aura, ktorá zvyšuje jedovaté a fyzické poškodenie za cenu rezervovanej energie. Modifikátory zvyšujú aplikáciu ailmentu, šancu na kritický zásah a dokonca konvertujú poškodenie zbrane na jed alebo bodnutie. Pri kritických zásahoch možno vyvolať aj tieňové dýky.
Synergie a štýl hry
Hoci sa Rogue Mastery zameriava na damage a pohyblivosť, jeho obmedzená obrana spôsobuje, že sú nevyhnutné kombinácie s inými mastery. V závislosti od druhého môžete zvýšiť schopnosť prežiť alebo posilniť útočné schopnosti. Napríklad Earth a Storm sa dobre spájajú, čo Rogue hráčovi umožňuje škálovať elementárne poškodenie prostredníctvom atribútu Knowledge. Stackovaním jedovatého poškodenia, označovaním nepriateľov, použitím Flow pomocou Flicker a vykonaním Lethal Strike môžu Rogue rozpútať ničivé reťazové reakcie, ktoré precízne vyčistia bojisko.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 295
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, už dostanete aj RTX 5070 Ti za lepšie 62
- Aký monitor si vybrať za 100, 200, 400 alebo 1000 eur? Aký rozmer, obrazovku a pom 113
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 51
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42
- Battlefield ukazuje základ svojej hrateľnosti - deštrukciu 28
- RECENZIA: Lost Records: Bloom & Rage 11 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
PS5 Xbox Series X|S Vývoj: THQ Nordic / Grimlore Games Štýl: RPG
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|