Microsoft svojho času povolil Nintendo DS verziu Halo, ale padla pre Nintendo |
Microsoft už dávnejšie nemal problémy s expandovaním na ďalšie platformy a to rovno s Halo značkou.
Microsoft už dávnejšie nemal problémy s expandovaním na ďalšie platformy a to rovno s Halo značkou. Nedávno sme zachytili, že jedno štúdio vyvíjalo Halo pre Nintendo DS, ale nakoniec to bolo zrušené. Mysleli sme si, že pre Microsoft, ale teraz vývojár potvrdzuje, že to padlo pre Nintendo.
Presnejšie vyvíjalo ju štúdio N-Space, ktoré malo schválenie od Microsoftu a Bungie, ale nie od Nintenda. To vraj nechcelo financovať časť z reklamnej kampane, a tak to celé padlo.
Hovoril o tom VFX grafik hry James J. Inziello:
Smutné na tejto hre bolo, že bola takmer schválená. Asi mesiac po tom, čo prešla schvaľovacím procesom zo strany Microsoftu a Bungie, ju nakoniec stoplo Nintendo. Objavili sa špekulácie, že neboli ochotní poskytnúť peniaze na reklamu - rovnako ako to pôvodne urobili pri hre Geist (predchádzajúca hra ich štúdia).
Hovorí, že Nintendo bolo „stále trochu podráždené“ z toho, že muselo štúdiu pomôcť dokončiť Geist – FPS titul pre GameCube, ktorý sa nakoniec nestal veľkým hitom. Napriek tomu tím veril, že projekt Halo DS by sa „v roku 2006 predával v miliónoch ako prenosná online multiplayerová hra“.
Čo sa týka kvality samotnej hry, vývojári, ktorí na projekte pracovali, priznali, že DS nebol „ideálny systém pre FPS hry“, ale mohla to byť zábavná záležitosť.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Sam Altman z OpenAI hovorí, že jeden príkaz v ChatGPT spotrebuje pätnástinu čajove 38
- The Witcher 3 by mal dostať nové DLC 65
- RECENZIA: Mario Kart World 106
- Harry Potter seriál už obsadil Malfoyovcov 38
- Článok: Nintendo Switch 2 53
- Nové mega zľavy spustené 29
- Článok: Dnes by Dead Space nedostal zelenú - vydavatelia sa boja riskovať 16
- PlayStation Plus Premium a Extra predstavilo júnové hry 17
- MindsEye podľa očakávaní kvalitou neohúrilo 72
- Xbox Games Showcase začne o 19:00 117 zobraziť viac článkov >