Microsoft svojho času povolil Nintendo DS verziu Halo, ale padla pre Nintendo |
Microsoft už dávnejšie nemal problémy s expandovaním na ďalšie platformy a to rovno s Halo značkou.
Microsoft už dávnejšie nemal problémy s expandovaním na ďalšie platformy a to rovno s Halo značkou. Nedávno sme zachytili, že jedno štúdio vyvíjalo Halo pre Nintendo DS, ale nakoniec to bolo zrušené. Mysleli sme si, že pre Microsoft, ale teraz vývojár potvrdzuje, že to padlo pre Nintendo.
Presnejšie vyvíjalo ju štúdio N-Space, ktoré malo schválenie od Microsoftu a Bungie, ale nie od Nintenda. To vraj nechcelo financovať časť z reklamnej kampane, a tak to celé padlo.
Hovoril o tom VFX grafik hry James J. Inziello:
Smutné na tejto hre bolo, že bola takmer schválená. Asi mesiac po tom, čo prešla schvaľovacím procesom zo strany Microsoftu a Bungie, ju nakoniec stoplo Nintendo. Objavili sa špekulácie, že neboli ochotní poskytnúť peniaze na reklamu - rovnako ako to pôvodne urobili pri hre Geist (predchádzajúca hra ich štúdia).
Hovorí, že Nintendo bolo „stále trochu podráždené“ z toho, že muselo štúdiu pomôcť dokončiť Geist - FPS titul pre GameCube, ktorý sa nakoniec nestal veľkým hitom. Napriek tomu tím veril, že projekt Halo DS by sa „v roku 2006 predával v miliónoch ako prenosná online multiplayerová hra“.
Čo sa týka kvality samotnej hry, vývojári, ktorí na projekte pracovali, priznali, že DS nebol „ideálny systém pre FPS hry“, ale mohla to byť zábavná záležitosť.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 23
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 10
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 99
- Štvrtá séria Witcher seriálu ukazuje zábery a poster 91
- RECENZIA: NHL 26 37
- DOJMY: The Expanse: Osiris Reborn 18
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 36
- RECENZIA: Assassin Creed: Shadows - Claws of Awaji 43
- Xiaomi prinesie Xiaomi 17, preskakuje jeden ročník, aby sa zladilo s názvami iPhon 68
- Spotify bude konečne podporovať lossless kvalitu hudby 62 zobraziť viac článkov >