Microsoft svojho času povolil Nintendo DS verziu Halo, ale padla pre Nintendo |
Microsoft už dávnejšie nemal problémy s expandovaním na ďalšie platformy a to rovno s Halo značkou.
Microsoft už dávnejšie nemal problémy s expandovaním na ďalšie platformy a to rovno s Halo značkou. Nedávno sme zachytili, že jedno štúdio vyvíjalo Halo pre Nintendo DS, ale nakoniec to bolo zrušené. Mysleli sme si, že pre Microsoft, ale teraz vývojár potvrdzuje, že to padlo pre Nintendo.
Presnejšie vyvíjalo ju štúdio N-Space, ktoré malo schválenie od Microsoftu a Bungie, ale nie od Nintenda. To vraj nechcelo financovať časť z reklamnej kampane, a tak to celé padlo.
Hovoril o tom VFX grafik hry James J. Inziello:
Smutné na tejto hre bolo, že bola takmer schválená. Asi mesiac po tom, čo prešla schvaľovacím procesom zo strany Microsoftu a Bungie, ju nakoniec stoplo Nintendo. Objavili sa špekulácie, že neboli ochotní poskytnúť peniaze na reklamu - rovnako ako to pôvodne urobili pri hre Geist (predchádzajúca hra ich štúdia).
Hovorí, že Nintendo bolo „stále trochu podráždené“ z toho, že muselo štúdiu pomôcť dokončiť Geist - FPS titul pre GameCube, ktorý sa nakoniec nestal veľkým hitom. Napriek tomu tím veril, že projekt Halo DS by sa „v roku 2006 predával v miliónoch ako prenosná online multiplayerová hra“.
Čo sa týka kvality samotnej hry, vývojári, ktorí na projekte pracovali, priznali, že DS nebol „ideálny systém pre FPS hry“, ale mohla to byť zábavná záležitosť.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 63
- Chcete byť Pro hráčom v Battlefielde 6? Priplatíte si. 82
- Battlefield RedSec bude battle royale pre Battlefield 6, vyjde už v utorok 36
- Ako vyzerá GTA IV s path tracingom cez RTX Remix? 30
- OLED monitory sú už v cenách pod 500 eur 141
- Novembrové hry 31
- RECENZIA: Painkiller 25
- RECENZIA: Farthest Frontier 7
- Battlefield RedSec práve vyšiel 67
- Aké ceny teraz majú grafické karty? 30 zobraziť viac článkov >













