Warhorse Studios otvárajú novú pobočku v Brne, povedie ju bývalý šéf Ashborne Games |
Spolu s Petrom Kolářom mení dres aj tridsiatka ďalších vývojárov.
České štúdio Warhorse Studios, tvorcovia úspešnej stredovekej RPG série Kingdom Come: Deliverance, sa rozrastá a z Prahy expanduje do Brna, kde zakladá novú pobočku. Tú povedie Petr Kolář, bývalý šéf Ashborne Games, ktorý spolu so sebou do Warhorse priviedol aj tridsiatku vývojárov.
Spolupráca medzi Warhorse a Ashborne sa začala už pri vývoji nedávneho DLC Barvy smrti pre Kingdom Come: Deliverance 2. Keďže oba tímy patria do rovnakej materskej skupiny Embracer, dočasná výpomoc prerástla do stabilného rozšírenia štúdia.
„Od začiatku sme to tak neplánovali, ale je to prirodzený výsledok skvelej spolupráce našich štúdií. Otvorenie pobočky v Brne je ďalším krokom k posilneniu pozície Warhorse Studios na trhu,“ dodáva Tobias Stolz-Zwilling, riaditeľ komunikácie Warhorse.
Brnianska pobočka sa bude podieľať na vývoji ďalších dvoch rozšírení pre KCD2 – Legacy of the Forge a Mysteria Ecclesiae, ktoré by mali vyjsť do konca roka 2025. Nové pracovisko však nebude špecializované len na DLC – jeho cieľom je plnohodnotná integrácia do všetkých vývojárskych procesov Warhorse Studios.
Zatiaľ čo Kolář so svojím tímom mení dres, Ashborne Games pokračujú ďalej – novou šéfkou štúdia sa stala producentka Crina-Maria Ionescu. Ashborne sa aktuálne venuje vývoju vlastnej stredovekej stratégie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- CD Projekt prvý raz ukázal The Witcher IV 339
- Balenia ZOTAC RTX 5090 Solid OC kariet obsahovali nepríjemné prekvapenie 79
- Nové Alza zľavy ku dňu detí 31
- Fake AI startup používal k odpovediam 700 indických inžinierov 25
- RECENZIA: Tainted Grail: The Fall of Avalon 11
- Assassin's Creed Black Flag remake prichádza, možno bude čoskoro predstavené 41
- Half-Life 3 je vraj na konci vývoja 35
- Júnové hry 26
- Leaknuté video z Battlefieldu ukazuje deštrukciu 65
- Zelda film už vyberá obsadenie na hlavné postavy, vo výbere je aj Hunter Schafer 116 zobraziť viac článkov >