Scenárista Rob Yescombe získal práva na VR detektívku The Invisible Hours, chystá remaster a adaptáciu |
Vo The Invisible Hours sa hráč stáva neviditeľným pozorovateľom uprostred vraždy, pričom sleduje osudy siedmich podozrivých v štýle interaktívneho divadla s nelineárnym rozprávaním.
Rob Yescombe, scenárista filmových hitov ako Outside The Wire (Netflix) či Jackpot! (Amazon Prime Video), oznámil, že získal práva na svoju oceňovanú VR detektívku The Invisible Hours a hľadá partnerov pre remaster a filmovú či seriálovú adaptáciu.
Yescombe bol pôvodne spoluautorom, scenáristom a naratívnym režisérom hry, ktorú vytvorilo už neexistujúce španielske štúdio Tequila Works (Deadlight, RIME).
Hra debutovala v roku 2017 na filmovom festivale v Cannes a stala sa kultovou klasikou - na Steame si drží 94 % hodnotenie „Overwhelmingly Positive“ a na Metacritic sa pohybuje len tesne pod filmom Na nože s Danielom Craigom. Medzi fanúšikov hry patrí aj herec Neil Patrick Harris.
Vo The Invisible Hours sa hráč stáva neviditeľným pozorovateľom uprostred vraždy, pričom sleduje osudy siedmich podozrivých v štýle interaktívneho divadla s nelineárnym rozprávaním.
Yescombe povedal: „Miloval som tvorbu hry The Invisible Hours. Bola to skutočne najlepšia tvorivá skúsenosť v mojom živote. Fanúšikovia ma stále kontaktujú, aj po takom dlhom čase - milujú ju rovnako ako ja. Trh s hardvérom pre virtuálnu realitu od roku 2017 masívne narástol - o niekoľko miliónov jednotiek -, čo robí z hry The Invisible Hours ideálneho kandidáta na remasterovanie pre novú generáciu.“
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 17
- RECENZIA: Ninja Gaiden 4 39
- Shuhei Yoshida tvrdí, že grafický výkon v PlayStation konzolách dosiahol svoj limi 73
- RECENZIA: The Outer Worlds 2 32
- USB-C bude musieť byť v EU aj v nabíjačkách a zdrojoch 37
- RECENZIA: Darkenstein 3D 11
- Sarah Bond: Nový Xbox bude veľmi hi-end a veľmi prémiový 110
- Bližší pohľad na novú verziu PlayStation 5 Pro a aj nový Dualsense 25
- Battlefield 6 predstavuje prvú sezónu 79
- Bývalý šéf Assassin’s Creed objasnil svoj odchod: Ubisoft ma požiadal, aby som ods 36 zobraziť viac článkov >
















