Rok 2008 – to je obdobie, kedy AMD plánuje spôsobiť malú revolúciu medzi hanheldovými zariadeniami. Svojimi next-gen mobilnými technológiami (vychádzajúcimi z procesorov Imageon) chce na obrazovky mobilov a hanheldových zariadení priniesť grafiku a audiovizuálny zážitok porovnateľný s konzolami. K úspechu firmy na tomto poli by mali prispieť aj dva štandardy, OpenVG 1.0 a OpenGL ES 2.0, či Unified Shader architektúra, podobná tej, ktorá je použitá v Xbox360. Rozhrania OpenVG a OpenGL sú už teraz súčasťou balíka nástrojov RenderMonkey 1.7 – ten pomôže vývojárom s ľahkým navrhovaním nielen mobilných, ale aj konzolových a PC hier.
Nová mobilná architektúra od AMD by mala mať natívnu podporu pre rendrovanie vektorovej grafiky a tiež pre aplikácie podobné Flashu. Zvýšenie výkonu pri znížení spotreby znie na prvý pohľad ako rozprávka, AMD však tvrdí, že to dokáže. Keďže na budúci rok sa počíta s predajom jednej miliardy takýchto zariadení, je snaha firmy zaujať takýmito smelými vyhláseniami viac ako pochopiteľná a my sa už teraz tešíme, ako budeme odpadávať z ultra-mega-hyper-super grafiky na mobiloch.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 101
- Grand Theft Auto VI sa zase odkladá! 193
- Do nového Múmia filmu sa vráti Brendan Fraser a Rachel Weisz 49
- Zaklínač na Netflixe stráca divákov 93
- Pozor na čínske produkty - robotický vysavač posielal domov údaje, no keď ich maji 65
- Amech roky vedel, že jeho teplovodivá pasta SGT-4 poškodzuje chladiče a procesory 39
- RECENZIA: ARC Raiders 65
- GTA VI má už dokončený obsah, už sa len doťahuje 92
- Predator Badlands končí v recenziách prekvapivo dobre 67
- Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot 42 zobraziť viac článkov >














