Company of Heroes, stratégmi milovaná RTS z obdobia druhej svetovej vojny, sa medzi všetkých bojachtivých dostala tesne pred tým, než Microsoft oficiálne spustil DirectX 10 kampaň. Hra bola preto primárne určená pre DX9, lenže chalani z Relic v spolupráci s THQ zamakali a v týchto dňoch vypustili patch, ktorý prináša práve podporu nového API od Microsoftu. Patch pridáva do scén nové objekty (odpadky, kamene, sutiny...), inovuje svetelné efekty, spracovanie vody a prináša ďalšie vylepšenia.
Porovnanie oboch verzií Company of Heroes prináša server gamealmighty a z obrázkov (vľavo DX9, vpravo DX10) je pekne vidieť, že nové efekty majú niečo do seba. Zaujímavá je samozrejme aj otázka dopadu pridaných vylepšení na framerate. Zostava skladajúca sa z procesora Athlon X2 4400+, 2 GB RAM a GeForce GTX dosiahla pri meraniach výsledky, ktoré môžete vidieť na priložených grafoch. Z nich je zrejmé, že DX10 so sebou okrem vylepšenej grafiky priniesol aj krutú daň v podobe 50 % prepadu výkonu (priemerný framerate), čo bude pre mnohých znamenať, že miesto hrania budú iba sledovať nepopulárnu „slideshow“.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Rusko zhabalo majetok prevádzkovateľovi World of Tanks v krajine, hráčov však uisť 61
- CD Projekt prvý raz ukázal The Witcher IV 345
- Mladý James Bond sa ukázal na prvom videu k 007 First Light hre 76
- Resident Evil 9: Requiem bolo predstavené, rovno dostalo dátum 132
- Assassin's Creed Black Flag remake prichádza, možno bude čoskoro predstavené 41
- Summer Game Fest začne večer o 23:00 88
- RECENZIA: F1 25 17
- Unreal Engine 5.6 ukázal nové funkcie 67
- State of play bude dnes o 23:00 102
- Xbox Games Showcase začne o 19:00 114 zobraziť viac článkov >
PC
iOS Android Vývoj: THQ / Relic Štýl: stratégia / realtime Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|