Company of Heroes, stratégmi milovaná RTS z obdobia druhej svetovej vojny, sa medzi všetkých bojachtivých dostala tesne pred tým, než Microsoft oficiálne spustil DirectX 10 kampaň. Hra bola preto primárne určená pre DX9, lenže chalani z Relic v spolupráci s THQ zamakali a v týchto dňoch vypustili patch, ktorý prináša práve podporu nového API od Microsoftu. Patch pridáva do scén nové objekty (odpadky, kamene, sutiny...), inovuje svetelné efekty, spracovanie vody a prináša ďalšie vylepšenia.
Porovnanie oboch verzií Company of Heroes prináša server gamealmighty a z obrázkov (vľavo DX9, vpravo DX10) je pekne vidieť, že nové efekty majú niečo do seba. Zaujímavá je samozrejme aj otázka dopadu pridaných vylepšení na framerate. Zostava skladajúca sa z procesora Athlon X2 4400+, 2 GB RAM a GeForce GTX dosiahla pri meraniach výsledky, ktoré môžete vidieť na priložených grafoch. Z nich je zrejmé, že DX10 so sebou okrem vylepšenej grafiky priniesol aj krutú daň v podobe 50 % prepadu výkonu (priemerný framerate), čo bude pre mnohých znamenať, že miesto hrania budú iba sledovať nepopulárnu „slideshow“.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- TikToker schoval AirTag do tenisiek a dal ich Červenému Krížu, neskôr ich našiel v 44
- Brian O’Conner sa vráti do posledného Fast and Furious filmu 63
- Naughty Dog už odstupuje zo spolupráce na The Last of Us seriáli 94
- Zomrel herec Michael Madsen známy z Tarantinoviek a kopy hier 26
- AI by vám odrezalo prívod kyslíku, aby zabránilo svojmu vypnutiu 35
- V Číne sa odohral prvý futbalový zápas autonómnych AI robotov 16
- Call Of Duty: WWII je už v Game Passe 53
- Parametre RTX 5070 Super leaknuté 101
- Blue Screen of Death obrazovka vo Windows systéme končí, nahradí ju čierna obrazov 27
- Battlefield 6: EA údajne mieri na 100 miliónov hráčov, vývojári tomu neveria 69 zobraziť viac článkov >
PC
iOS Android Vývoj: THQ / Relic Štýl: stratégia / realtime Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|