Trilógia Nikopol od White Birds |
Serveru Adventure Gamers sa podarilo nazrieť do kuchyne štúdia White Birds, založeného výtvarníkom Benoítom Sokalom, autorom epického dobrodružstva Syberia. V druhej časti trojdielneho článku mapujúceho minulosť, prítomnosť a budúcnosť nezávislého francúzskeho štúdia, bol predstavený nový projekt. Konkrétne ide o adaptáciu komixovej trilógie Nikopol od Enki Bilala, ktorá bola samotným autorom v roku 2004 aj sfilmovaná (Immortel (ad vitam)). White Birds plánuje s pomocou Bilala postupne prekonvertovať The Carnival of Immortals, The Woman Trap a Cold Equator do hernej podoby.
Ich prvým spoločným dielom bude The Carnival of Immortals a podobne ako vo filme (ak ste ho nevideli, vrelo ho odporúčame) sa v príbehu mihne muž menom Alcide Nikopol, jeho syn s rovnakým výzorom a menom, modrovlasá mladá žena Jill Bioskop a egyptské božstvo v plávajúcej pyramíde zasahujúce do života bežných smrteľníkov vo futuristickom meste. V hre sa stotožníte so synom Nikopola pátrajúceho po svojom mŕtvom otcovi, ktorý je viac živý ako mŕtvy.
Enki Bilal dozerá nad vývojom, prispieva novými nákresmi postáv a dokonca pre potreby hry modifikoval časti príbehu, ktorý za 27 rokov dospel. Jeho kooperácia sa podpisuje pod výtvarný štýl a celkový pocit z hrania. Server Adventure Gamers tvrdí, že hra pripomína veľmi živý komix. White Birds sa vrátili opäť k pohľadu z vlastných očí, využívaniu predrenderovaných panoramatických obrazoviek a pohybu po skokoch ako v Sokalovej prvotine Amerzone.
The Carnival of Immortals bude klasickou adventúrou často využívajúc časovo obmedzené pasáže (majú tvoriť cca 20 % z celej hry), čo udrží hráča v napätí a bude gradovať jednotlivé scény. Áno, to sú presne tie stresujúce situácie, kedy musíte v krátkom limite zareagovať a uniknúť o vlások vlastnej smrti. Na úplnom začiatku na vás takýto malý šok čaká. Neželaná návšteva, ktorá si vás zmýli s otcom, vás chce zabiť. Ak sa vám nepodarí včas zablokovať dvere, aj uspeje.
Podľa slov Michela Bamsa, jedného zo zakladateľov White Birds, je štúdio plne oddané príbehu, ako aj štýlu a duši predlohy. Snáď nezabudnú odladiť herný kód od technických nedostatkov, ktoré doslova potopili ich zatiaľ poslednú adventúru Paradise.
The Carnival of Immortals plánujú vydať v polovici budúceho roka na PC, ale zvažujú aj prechod na iné platformy, ako aj alternatívne spôsoby distribúcie (XBL).
Update: galéria bola doplnená ďalšími obrázkami.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 295
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, už dostanete aj RTX 5070 Ti za lepšie 62
- Aký monitor si vybrať za 100, 200, 400 alebo 1000 eur? Aký rozmer, obrazovku a pom 113
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 48
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42
- Battlefield ukazuje základ svojej hrateľnosti - deštrukciu 28
- RECENZIA: Lost Records: Bloom & Rage 11 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
Vývoj: White Birds Štýl: Adventúra Web: domovská stránka hry
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|