Pozrime sa do zrkadla

pridal Dest 1.3.2008 o 10:47 pod hry
HRY > NOVINKY >

Presnejšie povedané, pozrime sa na okraj zrkadla. A čože tam vlastne uvidíme? Novú FPS adventúru od štúdia DICE, o ktorej sme vás informovali už v januári a teraz sa pozrieme na zopár nových obrázkov a pocitov ľudí, ktorí mali možnosť vidieť hru Mirror's Edge na vlastné oči.

V hre sa inkarnujete do tela mladej kuriérky, ktorá pravdepodobne nemá na bicykel a tak sa rozhodla roznášať zásielky vlastnou cestou, a to po strechách budov vskutku efektným spôsobom. Parkour totiž zohráva v spôsobe presunu z bodu A do bodu B hlavnú rolu. Dej hry sa odohráva v tzv. hyperrealistickom svete, kde budovy žiaria čistotou, okná sú vyleštené a celková architektúra pôsobí dosť sterilným dojmom. Mesto pôsobí chladne, napriek tomu, že je zaliate slnkom, a taktiež podozrivo ticho.

Na druhú stranu je ale veľmi dobre počuť vás, resp. vašu postavu. Vďaka tomu precítite každý krok a každý nádych. Hra sa vás pokúša absolútne stotožniť s postavou, preto na obrazovke neuvidíte žiadny HUD, ani zbraň trčiacu z jej spodnej časti. Ku zbraniam sa dostanete len občas, a to formou power-up-ov, takže po vystrielaní munície ju jednoducho zahodíte. Pri pohľade dole uvidíte iba svoje nohy, poprípade ruky a to čo v nich držíte (napr. spomínanú zbraň) a svet sa s vami zatočí pri každom salte ponad priepasť pod vami.

Hra od vás očakáva bleskové reakcie, pretože balík treba doručiť včas, takže žiadne kochanie sa panorámou, ale bleskový rozbeh, skok na ďalšiu budovu, dopad s kotrmelcom, slide po zábradlí, preskočenie plotu, zručkovanie potrubia až kým nieste na mieste. Počas prezentácie sa postava nikdy nedostala až na úroveň cesty.

Počas misií narazíte aj na policajtov, ktorí sa vám budú snažiť zabrániť v tom, aby ste si ublížili tým, že po vás budú strieľať. Občas okolo vás bude poletovať novinársky vrtuľník, ktorého iný význam, ako snahu o reportáž dňa, zatiaľ nepoznáme. A z času načas sa dostanete aj do priameho súboja, ktorý vraj na príliš neoslnil. Skôr naopak. Hra je proste o behu a zdolávaní prekážok, takže najlepším spôsobom ako sa vyhnúť otrasnému bojovému systému bude asi pokračovať skokom na ďalšiu budovu.

Keďže hra nemá HUD, ako sa teda dostaneme do spomínaného bodu B? Naša trase je vraj priebežne značkovaná načerveno žiariacimi objektami a to nám má pomôcť v tom, aby sme sa nestratili v tom obrovskom bludisku striech a stavenísk. Otázne je, či to nebude mať dopad, na inak dosť realistickú scenériu.

Hra je plánovaná na rok 2008. Bližší termín zatiaľ nebol upresnený, môžeme však predpokladať, že to bude až druhá polovica roku. Na hre je totiž ešte čo vylepšovať, ale potenciál rozhodne má. A teraz už sľúbené obrázky.





Pozrime sa do zrkadla Pozrime sa do zrkadla Pozrime sa do zrkadla Pozrime sa do zrkadla Pozrime sa do zrkadla Pozrime sa do zrkadla
Páči sa mi!

Zaradené pod: ati






PC
PS3
Xbox 360

Vývoj: EA / DICE
Štýl: Akcia
Web: domovská stránka hry
Dátum vydania: 14. november 2008
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Dolby vision (1)
Zdravím, chcem sa opýtať na nejaké riešenie ohľado...
|Android smartphone do 200-250 ... (4)
Zdravím vás. Vedel by niekto poradiť budget telefó...
|Wifi a ethernet (9)
Ahojte, Mám problém s pripojením pc na net. Vše...
|Dragons dogma ii cz/sk forum (1)
https://steamcommunity.com/app/2054970/discussions...
|Ms windows cd key (34)
Zdravim. Pozeral som cdkeys, ale maju cenu nieco n...
|Svet, ukrajina, vojny ... (18431)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk