Tony Hawk RIDE vyráža do parku |
Nové pokračovanie série Tony Hawk má byť najrealistickejším spracovaním skejtovania, pod ktoré sa podpíše ovládacia schéma previazaná na novú perifériu. Toto boli informácie, ktoré sme o hre doteraz počuli zo všetkých strán a ku ktorým sa Activision vytrvalo odmietal vyjadriť. Dnes je to inak.
Activision dvíha rukavicu hodenú skejtovou revolúciou SKATE od EA a odpovedá po dvoch rokoch vývoja hrou Tony Hawk RIDE postavenou okolo periférie (na prekvapenie všetkých) v tvare skejtu. Na hranie nebudete potrebovať nič iné len podložku, vašu váhu a šikovnosť. Skejtujete prakticky na koberci, periféria reaguje na každú zmenu váhy, naklonenie, otáčanie!Po celej ploche sú infra senzory, ktoré detekujú pozíciu vašich nôh, resp. rúk pri graboch.
Na hranie vraj netreba vedieť skejtovať, o to sa postarajú tri stupne obtiažnosti, ale ak už máte niečo na doske odjazdené, budete ako doma. Samotná hra bude vyzbrojená singleplayer kampaňou, v ktorej si zajazdíte s profíkmi, čaká vás niekoľko challengov, rýchlostných skúšok, ale aj diktát v parku, kde môžete zgrindovať aj obrovskú chobotnicu.
Ako sa Tony Hawk RIDE ovláda, ako vznikala periféria a čo na hru hovorí sám Tony, sledujte v aktuálnej epizóde GameTrailers TV.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Rusko zhabalo majetok prevádzkovateľovi World of Tanks v krajine, hráčov však uisť 61
- CD Projekt prvý raz ukázal The Witcher IV 345
- Mladý James Bond sa ukázal na prvom videu k 007 First Light hre 76
- Resident Evil 9: Requiem bolo predstavené, rovno dostalo dátum 125
- RECENZIA: Tainted Grail: The Fall of Avalon 11
- Fake AI startup používal k odpovediam 700 indických inžinierov 25
- Assassin's Creed Black Flag remake prichádza, možno bude čoskoro predstavené 41
- Leaknuté video z Battlefieldu ukazuje deštrukciu 65
- Summer Game Fest začne večer o 23:00 88
- Unreal Engine 5.6 ukázal nové funkcie 67 zobraziť viac článkov >
![]() |
PS3
Xbox 360 Wii Vývoj: Activision / Robomodo Štýl: Šport Web: domovská stránka hry
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|