CryEngine 3 odprezentovaný |
Crytek na SIGGRAPH 2009 konferencii vývojárov odprezentoval svoj Cryengine 3 a ukázal nové funkcie nasvietenia scén.
Crytek na SIGGRAPH 2009 konferencii vývojárov odprezentoval svoj Cryengine 3 a ukázal nové funkcie nasvietenia scén.
Crytek sa sústredil hlavne na nové fukcie enginu Global Illumation a Massive Lighting (osvetľovanie malých priestorov veľkým počtom svetiel), ktoré všetky výrazne vylepšujú kvalitu nasvietenia.
Crytek tvrdí, že je to prvá vysoko paralelná reťazová difúzna globálna iluminačná metóda pre realtimové aplikácie a to bez predpočítania. Ich implementácia toto umožňuje dokonca aj na aktuálnej generácii konzolového hardvéru (Xbox360 a PS3). K obom konzolám pridali aj benchmarky jednej scény, ktoré sú približne rovnaké, len pri PS3 použili renderovanie s polovičným rozlíšením.
Detaily prezentácie nájdete tu.
Update: Crytek potvrdil aj zapracovanie DX11 do CryEnginu 3.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- História GTA série 229
- GTA VI bolo odložené, ale dostalo rovno aj dátum vydania 227
- GTA VI dostalo druhý trailer! 275
- RECENZIA: Vivat Slovakia 115
- Half-Life 3, respektíve nová Half-Life hra, je už plne hrateľná a v širšom playtes 68
- RECENZIA: Days Gone - Broken Road (PC) / Remastered (PS5) 64
- Epic Games Store znižuje svoj podiel z predaja na nulu, pokým hra nedosiahne tržby 54
- Ubisoft má plány na deväť Assassin's Creed hier 54
- PlayStation Plus Essential v máji ponúkne jednu z najlepších hier minulého roka 19
- Ceny Xbox konzol budú vyššie 178 zobraziť viac článkov >