CryEngine 3 odprezentovaný |
Crytek na SIGGRAPH 2009 konferencii vývojárov odprezentoval svoj Cryengine 3 a ukázal nové funkcie nasvietenia scén.
Crytek na SIGGRAPH 2009 konferencii vývojárov odprezentoval svoj Cryengine 3 a ukázal nové funkcie nasvietenia scén.
Crytek sa sústredil hlavne na nové fukcie enginu Global Illumation a Massive Lighting (osvetľovanie malých priestorov veľkým počtom svetiel), ktoré všetky výrazne vylepšujú kvalitu nasvietenia.
Crytek tvrdí, že je to prvá vysoko paralelná reťazová difúzna globálna iluminačná metóda pre realtimové aplikácie a to bez predpočítania. Ich implementácia toto umožňuje dokonca aj na aktuálnej generácii konzolového hardvéru (Xbox360 a PS3). K obom konzolám pridali aj benchmarky jednej scény, ktoré sú približne rovnaké, len pri PS3 použili renderovanie s polovičným rozlíšením.
Detaily prezentácie nájdete tu.
Update: Crytek potvrdil aj zapracovanie DX11 do CryEnginu 3.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 49
- Nové zľavy pred Vianocami 31
- Avatar: Oheň a Popol má zatiaľ najnižšie hodnotenia zo série 40
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 87
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 58
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 71
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 49
- Warner Bros. oficiálne zamietol ponuku Paramountu, Netflix rozbehol promo kampaň 31
- LEGO výpredaje začali 7
- Kingston varuje, že nedostatok SSD sa v nasledujúcom mesiaci ešte zhorší 32 zobraziť viac článkov >























