CryEngine 3 odprezentovaný |
Crytek na SIGGRAPH 2009 konferencii vývojárov odprezentoval svoj Cryengine 3 a ukázal nové funkcie nasvietenia scén.
Crytek na SIGGRAPH 2009 konferencii vývojárov odprezentoval svoj Cryengine 3 a ukázal nové funkcie nasvietenia scén.
Crytek sa sústredil hlavne na nové fukcie enginu Global Illumation a Massive Lighting (osvetľovanie malých priestorov veľkým počtom svetiel), ktoré všetky výrazne vylepšujú kvalitu nasvietenia.
Crytek tvrdí, že je to prvá vysoko paralelná reťazová difúzna globálna iluminačná metóda pre realtimové aplikácie a to bez predpočítania. Ich implementácia toto umožňuje dokonca aj na aktuálnej generácii konzolového hardvéru (Xbox360 a PS3). K obom konzolám pridali aj benchmarky jednej scény, ktoré sú približne rovnaké, len pri PS3 použili renderovanie s polovičným rozlíšením.
Detaily prezentácie nájdete tu.
Update: Crytek potvrdil aj zapracovanie DX11 do CryEnginu 3.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 15
- iPhone 17, iPhone Air, Air Pods 3 a nové Watch hodinky predstavené 114
- Detaily plánovaných RTX 50 super grafických kariet Nvidie 55
- PS6 má mať vraj jednoduchší dizajn ako PS5 a odnímateľnú mechaniku 125
- DOJMY: Anno 117: Pax Romana 0
- Motorola predstavila nové smartfóny a luxusnú kolekciu na veľtrhu IFA 2025 v Berlí 4
- Článok: Lenovo Legion Pro 7 (16IAX10H) 12
- Spotify bude konečne podporovať lossless kvalitu hudby 60
- DOJMY: The Blood of Dawnwalker 20
- DOJMY: The Expanse: Osiris Reborn 18 zobraziť viac článkov >