GRIN už nemá dôvod na úškrn |
Zakladatelia GRIN definitívne ohlásili prostredníctvom oficiálnej stránky zatvorenie štúdia z dôvodu nedostatku financií.
Včerajšia správa o zatváraní pobočiek švédskeho štúdia GRIN v Barcelone a Göteborgu, odkiaľ bola prepustená stovka zamestnancov, má smutnú dohru.
Zakladatelia Bo a Ulf Anderssonovi definitívne ohlásili prostredníctvom oficiálnej stránky zatvorenie štúdia GRIN z dôvodu nedostatku financií.
„S ťažkým srdcom musíme oznámiť, že GRIN bolo donútené zatvoriť dvere.“ Ako hlavný dôvod sa uvádza meškanie platieb od vydavateľov, čo dostalo štúdio do nezávideniahodnej situácie. „Po dvanástich rokoch tvrdej práce a zamestnaniu stoviek talentovaných mužov a žien, je koniec.“
Za dvanásť rokov sa GRIN podpísalo pod Ballistics, Bandits, GRAW 1 a 2, Bionic Commando Reamerd, Wanted: Weapons of Fate, Terminator: Salvation a Bionic Commando. V zálohe bol aj pripravovaný majstrovský kúsok, ktorý nebude nikdy dokončený.
S pretrvávajúcimi problémami vo vnútri GRIN sa vysporiadal programátor Peter Björklund po svojom. Spolu s ďalšími bývalými zamestnancami založil Outbreak Studios, ktoré sa bude špecializovať na vývoj elektronickou cestou distribuovaných titulov pre XBL, PSN, PSPgo a iPhone.
Björklund bol mimo iných zodpovedný za sieťový kód použitý v hrách Midtown Madness 2, Battlefield 2: Modern Combat a Battlefield: Bad Company.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- GOG bojuje proti cenzúre v hrách, rozdáva 13 hier zadarmo 74
- Battlefield 6 predstavil svoj multiplayer, dostal dátum vydania 149
- Battlefield 6 svojimi PC požiadavkami prekvapí 77
- RECENZIA: Achilles: Survivor 18
- Sony žaluje Tencent, Light of Motiram je podľa nich kópiou Horizonu 98
- Ubisoft chystá odhalenie nových hier zo série Assassin’s Creed 34
- Mafia: The Old Country ukazuje svoje PC špecifikácie 39
- DOJMY: Cronos: The New Dawn 8
- Augustové hry 20
- Fatekeeper je nová fantasy RPG od desaťčlenného tímu 34 zobraziť viac článkov >