GRIN už nemá dôvod na úškrn |
Zakladatelia GRIN definitívne ohlásili prostredníctvom oficiálnej stránky zatvorenie štúdia z dôvodu nedostatku financií.
Včerajšia správa o zatváraní pobočiek švédskeho štúdia GRIN v Barcelone a Göteborgu, odkiaľ bola prepustená stovka zamestnancov, má smutnú dohru.
Zakladatelia Bo a Ulf Anderssonovi definitívne ohlásili prostredníctvom oficiálnej stránky zatvorenie štúdia GRIN z dôvodu nedostatku financií.
„S ťažkým srdcom musíme oznámiť, že GRIN bolo donútené zatvoriť dvere.“ Ako hlavný dôvod sa uvádza meškanie platieb od vydavateľov, čo dostalo štúdio do nezávideniahodnej situácie. „Po dvanástich rokoch tvrdej práce a zamestnaniu stoviek talentovaných mužov a žien, je koniec.“
Za dvanásť rokov sa GRIN podpísalo pod Ballistics, Bandits, GRAW 1 a 2, Bionic Commando Reamerd, Wanted: Weapons of Fate, Terminator: Salvation a Bionic Commando. V zálohe bol aj pripravovaný majstrovský kúsok, ktorý nebude nikdy dokončený.
S pretrvávajúcimi problémami vo vnútri GRIN sa vysporiadal programátor Peter Björklund po svojom. Spolu s ďalšími bývalými zamestnancami založil Outbreak Studios, ktoré sa bude špecializovať na vývoj elektronickou cestou distribuovaných titulov pre XBL, PSN, PSPgo a iPhone.
Björklund bol mimo iných zodpovedný za sieťový kód použitý v hrách Midtown Madness 2, Battlefield 2: Modern Combat a Battlefield: Bad Company.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 63
- Chcete byť Pro hráčom v Battlefielde 6? Priplatíte si. 82
- Battlefield RedSec bude battle royale pre Battlefield 6, vyjde už v utorok 36
- Ako vyzerá GTA IV s path tracingom cez RTX Remix? 29
- Trh s Counter-Strike 2 skinmi skolaboval po malom update - z trhu sa stratili 3 mi 68
- RECENZIA: Farthest Frontier 7
- Battlefield RedSec práve vyšiel 67
- OLED monitory sú už v cenách pod 500 eur 125
- RECENZIA: Painkiller 25
- Novembrové hry 31 zobraziť viac článkov >













