EA zbrojí proti bazárovým predajom |
EA sa pokúša bojovať proti predaju z druhej ruky novou stratégiou a zdarma distribovaným dodatočným obsahom.
Kupovať z bazáru, alebo nekupovať? Pre našinca je odpoveď jednoduchá, EA sa však pokúša bojovať proti predaju z druhej ruky novou stratégiou uvedenou do praxe vydaním Dragon Age: Origins minulý rok, informuje Bussiness Week.
Ide o projekt s kódovým označením Desať dolárov, čo je suma, za ktorú si dodatočný obsah musia hráči kúpiť, ak sa dostali k hre z bazáru. Alebo ponúkané bonusy oželieť. V praxi to vyzerá tak, že nová hra má v balení jednorazový kód, ktorý po aktivácii sprístupňuje nový obsah. Napríklad v prípade Mass Effect 2 sa objavia na sieti Cerberus nové misie ako pátranie po troskách Normandy, nové brnenia a pod.
Novú taktiku plánuje EA aplikovať na všetky nadchádzajúce tituly (vrátane Battlefield: Bad Company 2), spoločnosť dokonca počíta do budúcnosti s tým, že všetky tituly budú vybavené online komponentom, čo je cesta, po ktorej kráča aj Ubisoft s programom odmien Uplay.
Nie je to prvýkrát, čo sa veľké vydavateľské domy púšťajú do boja s bazárovým predajom, ktorý len na území US generuje tretinu z celkového predaja hier s obratom 2 miliardy dolárov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 87
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 298
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 54
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- RECENZIA: Amerzone - The Explorer's Legacy 3
- Článok: Razer BlackShark V2 X White Edition 10
- Nové gameplay videá z Battlefieldu 6 52
- Minecraft môže vyzerať aj takto 13
- Mafia: The Old Country ukáže svoj gameplay v máji 38
- Ponuka grafických kariet sa znovu rozšírila, RTX 5070Ti už ide pod 900 eur 127 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
PC PS3 Vývoj: EA / BioWare Štýl: Akcia / RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|