Red Dead dostane tri obtiažnosti |
Pár ďalších detailov k Red Dead Redemption nám približujú obtiažnosti hry.
HRY > NOVINKY >
Pár ďalších detailov k Red Dead Redemption nám približujú obtiažnosti hry. Budú tri a budú určovať hlavne autoaiming:
- Casual mode: plný autoaim systém a rýchlejšia regenerácia zdravia.
- Normal mode: snap-to-target s precíznejším zamierením pomocou pravého sticku (ala GTA IV na konzole).
- Expert mode: bez akéhokoľvek lockovania a samozameriavania (PC štýl ovládania GTA IV).
Je to prvýkrát, kedy dávajú autori z Rockstaru možnosť hráčom vybrať, a je to pozitívny prídavok aj keď samotné zameriavanie nemuselo byť previazané s obtiažnosťou.
K tomu tu máme sériu rôznych malých záberov z multiplayeru.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Fallout seriál? 164
- Filmový Minecraft je už natočený 18
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 81
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- História Fallout série 59
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 69
- Warhorse Studios nám budúci týždeň odhalia novú hru 81
- Európsky rebríček predaja hier za marec zaplavili C&C stratégie 24
- Alza ponúka ďalšie zľavy 15
- Ako vyzerá GTA VI trailer pretvorený do live action podoby? 21 zobraziť viac článkov >
PS3
Xbox 360 Switch PS4 Vývoj: Take Two / Rockstar San Diego Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|