Sťahovateľný obsah je najdynamickejšia zbraň |
Hovorí Capcom potom, ako uvidel čísla za Dead Rising 2: Case Zero.
Po tom ako Capcom uvidel predajné čísla Dead Rising 2 Case Zero skonštatoval, že exkluzívny sťahovatelný obsah v takejto forme je najdynamickejšia predajná zbraň. Je to vraj efektívnejšie ako multimiliónová TV kampaň.
Je exkluzívny obsah, ktorý nebude v hre a hráči tak majú vyššiu motiváciu kúpiť si ho, zároveň s tým si hru aj vyskúšajú a zvýšia si chuť na samotný titul. Následne firma môže podľa záujmu a ohlasov efektívnejšie upravovať marketing samotnej hry.
Capcom teraz odhaduje, že aj ostatní vydavatelia budú nasledovať tento systém (EA niečo podobné už naznačovala). Ale Capcom nekončí pri prológu pred samotnou hrou, ale na aktuálnej TGS ohlásil aj sťahovatelný epilóg Case West, ktorý vyjde neskôr po vydaní hry. Znovu tak môže na hru nalákať ďalších hráčov a zároveň priláka aj hráčov, ktorí plný titul už prešli. Výhodou tohto štýlu sťahovatelného obsahu je, že je samostatný a teda zahrať/kúpiť si môže každý.
Pre nás bude zaujímavé sledovať, akým smerom sa to bude pohybovať ďalej, tento model má určite niečo do seba a môže byť zaujímavejší ako samotné demá, aj keď sa zaň platí.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 83
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 296
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 54
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- RECENZIA: Amerzone - The Explorer's Legacy 3
- Článok: Razer BlackShark V2 X White Edition 10
- Minecraft môže vyzerať aj takto 12
- Mafia: The Old Country ukáže svoj gameplay v máji 38
- Days Gone Remastered ukazuje svoje možnosti prístupnosti 50
- Predator: Badlands nečakane čerpá inšpiráciu zo Shadow of the Colossus 57 zobraziť viac článkov >