Prečo bol odkladaný Duke Nukem Forever |
Nikdy to nemalo nič s honbou za dokonalosťou.
George Broussard v novom interview priblížil dôvody odkladania Duke Nukem Forever. Odkladanie nikdy to nemalo nič spoločné s honbou za dokonalosťou, všetko to boli prozaickejšie príčiny pre problémy s vývojom.
Duke Nukem Forever jednoducho nikdy nebol hotový. Bolo tam veľa vývojových problémov, ale najviac času vždy zabrali prechádzania na nový engine, čo malo vždy za následok veľkú stratu času. Najviac práce na hre sa spravilo za posledné tri roky, teda hlavne v rokoch 2007 - 2009, kedy na nej robilo najviac ľudí a prakticky všetko, čo uvidíme vo finálnej hre, pochádza z tohto obdobia.
Ako vieme, v roku 2009 vyvrcholili problémy s Take 2, ktorý bol distribútorom a chcel sa súdiť. 3D Realms síce vtedy úplne zrušil svoje vývojové štúdio, ale niekoľko ludí doma za vlastné peniaze pracovalo ďalej, zatiaľ čo George Broussard hľadal riešenie. Našiel ho až koncom roku 2009, keď si bol v Gearboxe zahrať Borderlands. Šéf štúdia Randy Pitchford kedysi pracoval pre 3D Realms a vďaka jeho vzťahom s Boussardom a dobrým vzťahmi s Take 2 dokázali súd zastaviť a posunúť hru na vydanie. Teraz Gearbox doťahuje a dolaďuje hru vo svojej pobočke Triptych Games a v priebehu roka 2011 ju vydá prostredníctvom Take 2. Odhaduje sa, že to bude prvý polrok, ale nikdo zatiaľ dátum neohlásil.
Interview nájdete na maximum PC. George a ďalší ľudia z okolia vývoja hry tam odhaľujú celé zákulisie titulu. Randy Pitchford tam komentuje, respektíve nekomentuje titul Duke Nuke Begins a PC scénu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 88
- Rusko plánuje znárodniť miestneho prevádzkovateľa hry World of Tanks pre podporu U 55
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 54
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- Článok: Razer BlackShark V2 X White Edition 10
- Nové gameplay videá z Battlefieldu 6 52
- Minecraft môže vyzerať aj takto 13
- Ponuka grafických kariet sa znovu rozšírila, RTX 5070Ti už ide pod 900 eur 127
- Mafia: The Old Country ukáže svoj gameplay v máji 38
- Predator: Badlands nečakane čerpá inšpiráciu zo Shadow of the Colossus 57 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: Take 2 / Gearbox Software Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|