Prečo bol odkladaný Duke Nukem Forever |
Nikdy to nemalo nič s honbou za dokonalosťou.
George Broussard v novom interview priblížil dôvody odkladania Duke Nukem Forever. Odkladanie nikdy to nemalo nič spoločné s honbou za dokonalosťou, všetko to boli prozaickejšie príčiny pre problémy s vývojom.
Duke Nukem Forever jednoducho nikdy nebol hotový. Bolo tam veľa vývojových problémov, ale najviac času vždy zabrali prechádzania na nový engine, čo malo vždy za následok veľkú stratu času. Najviac práce na hre sa spravilo za posledné tri roky, teda hlavne v rokoch 2007 - 2009, kedy na nej robilo najviac ľudí a prakticky všetko, čo uvidíme vo finálnej hre, pochádza z tohto obdobia.
Ako vieme, v roku 2009 vyvrcholili problémy s Take 2, ktorý bol distribútorom a chcel sa súdiť. 3D Realms síce vtedy úplne zrušil svoje vývojové štúdio, ale niekoľko ludí doma za vlastné peniaze pracovalo ďalej, zatiaľ čo George Broussard hľadal riešenie. Našiel ho až koncom roku 2009, keď si bol v Gearboxe zahrať Borderlands. Šéf štúdia Randy Pitchford kedysi pracoval pre 3D Realms a vďaka jeho vzťahom s Boussardom a dobrým vzťahmi s Take 2 dokázali súd zastaviť a posunúť hru na vydanie. Teraz Gearbox doťahuje a dolaďuje hru vo svojej pobočke Triptych Games a v priebehu roka 2011 ju vydá prostredníctvom Take 2. Odhaduje sa, že to bude prvý polrok, ale nikdo zatiaľ dátum neohlásil.
Interview nájdete na maximum PC. George a ďalší ľudia z okolia vývoja hry tam odhaľujú celé zákulisie titulu. Randy Pitchford tam komentuje, respektíve nekomentuje titul Duke Nuke Begins a PC scénu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 74
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 80
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- DOJMY: Manor Lords 41
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 52
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 21
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82
- RECENZIA: Stellar Blade 97 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: Take 2 / Gearbox Software Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|