Cities in Motion otvára denník vývojárov |
Správy z prvej ruky, ktoré hovoria o základoch hry a ukazujú niečo z obsahu.
Paradox Interactive a Colossal Order spustili vývojársky denník hry Cities of Motion. Prvý príspevok okrem niekoľkých teplých slov na úvod opisuje základy hry.
Cities in Motion je mix manažmentu a konštrukcie. Hráči môžu stavať transportné siete pre rôzne prepravné prostriedky a potom stanoviť ceny lístkov, platy a náklady na údržbu. Celé to začína v roku 1920 a hráč rozvíja mesto počas storočnej etapy. Prihliadať treba nie len na správne vyváženie príjmov a nákladov, ale aj globálne ekonomické zmeny, ktoré súvisa s udalosťami vo svete.
Každý občan mesta bude mať svoje meno, zázemie, byt a zamestnanie. Ľudia majú vlastné autá, ale preferujú rýchly transport, ktorý im musíte zabezpečiť práve vy a treba ich presvedčiť o tom, že vaše služby sú výhodné. Či už Viedeň, Berlín alebo Amsterdam, každé mesto bude mať typickú architektúru a svojskú atmosféru.
Za Cities in Motion stojí menší tím vývojárov a tak nemáme očakávať masívnu epickú hru, avšak tvorcovia kladú o to väčší dôraz na dizajn máp a zaujímavé spôsoby transportu.
Kompletný prvý príspevok v denníku vývojárov nájdete tu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Netflixovský seriál 3 Body problem? 36
- Alza spustila zľavy na konzoly, PC a ďalší herný tovar 22
- Aké herné PC zložiť na jar 2024 za 800, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 58
- Resident Evil 9 bude zrejme umiestnený v otvorenom svete 86
- Aká bola druhá séria Halo seriálu? 50
- Objavená bola diera v Apple M1,M2 a M3 čipoch 65
- Príde GTA VI až v roku 2026? 63
- Horizon 2 odštartoval na Steame s nižším počtom hráčov ako jednotka, ale port je d 193
- Na GDC vraj niektorí vývojári nechápali dôvod existencie PS5 Pro, niektorí distrib 133
- Apple toľko skúšalo utláčať konkurenciu, až naň práve americká vláda podala žalobu 126 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Paradox Interactive / Colossal Order Štýl: Managementová Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|