Cities in Motion otvára denník vývojárov |
Správy z prvej ruky, ktoré hovoria o základoch hry a ukazujú niečo z obsahu.
Paradox Interactive a Colossal Order spustili vývojársky denník hry Cities of Motion. Prvý príspevok okrem niekoľkých teplých slov na úvod opisuje základy hry.
Cities in Motion je mix manažmentu a konštrukcie. Hráči môžu stavať transportné siete pre rôzne prepravné prostriedky a potom stanoviť ceny lístkov, platy a náklady na údržbu. Celé to začína v roku 1920 a hráč rozvíja mesto počas storočnej etapy. Prihliadať treba nie len na správne vyváženie príjmov a nákladov, ale aj globálne ekonomické zmeny, ktoré súvisa s udalosťami vo svete.
Každý občan mesta bude mať svoje meno, zázemie, byt a zamestnanie. Ľudia majú vlastné autá, ale preferujú rýchly transport, ktorý im musíte zabezpečiť práve vy a treba ich presvedčiť o tom, že vaše služby sú výhodné. Či už Viedeň, Berlín alebo Amsterdam, každé mesto bude mať typickú architektúru a svojskú atmosféru.
Za Cities in Motion stojí menší tím vývojárov a tak nemáme očakávať masívnu epickú hru, avšak tvorcovia kladú o to väčší dôraz na dizajn máp a zaujímavé spôsoby transportu.
Kompletný prvý príspevok v denníku vývojárov nájdete tu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 87
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 54
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- Článok: Razer BlackShark V2 X White Edition 10
- Nové gameplay videá z Battlefieldu 6 52
- Rusko plánuje znárodniť miestneho prevádzkovateľa hry World of Tanks pre podporu U 46
- Minecraft môže vyzerať aj takto 13
- Mafia: The Old Country ukáže svoj gameplay v máji 38
- Ponuka grafických kariet sa znovu rozšírila, RTX 5070Ti už ide pod 900 eur 127
- Predator: Badlands nečakane čerpá inšpiráciu zo Shadow of the Colossus 57 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Paradox Interactive / Colossal Order Štýl: Managementová Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|