Cities in Motion otvára denník vývojárov |
Správy z prvej ruky, ktoré hovoria o základoch hry a ukazujú niečo z obsahu.
Paradox Interactive a Colossal Order spustili vývojársky denník hry Cities of Motion. Prvý príspevok okrem niekoľkých teplých slov na úvod opisuje základy hry.
Cities in Motion je mix manažmentu a konštrukcie. Hráči môžu stavať transportné siete pre rôzne prepravné prostriedky a potom stanoviť ceny lístkov, platy a náklady na údržbu. Celé to začína v roku 1920 a hráč rozvíja mesto počas storočnej etapy. Prihliadať treba nie len na správne vyváženie príjmov a nákladov, ale aj globálne ekonomické zmeny, ktoré súvisa s udalosťami vo svete.
Každý občan mesta bude mať svoje meno, zázemie, byt a zamestnanie. Ľudia majú vlastné autá, ale preferujú rýchly transport, ktorý im musíte zabezpečiť práve vy a treba ich presvedčiť o tom, že vaše služby sú výhodné. Či už Viedeň, Berlín alebo Amsterdam, každé mesto bude mať typickú architektúru a svojskú atmosféru.
Za Cities in Motion stojí menší tím vývojárov a tak nemáme očakávať masívnu epickú hru, avšak tvorcovia kladú o to väčší dôraz na dizajn máp a zaujímavé spôsoby transportu.
Kompletný prvý príspevok v denníku vývojárov nájdete tu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy v Alza dňoch 44
- Vivat Slovakia práve vyšla v plnej verzii 100
- Aký výkon v testoch ukázala RTX 5060 Ti karta? 99
- RECENZIA: Tempest Rising 37
- Zabudnite na štvorkolky, Kawasaki posúva offroad mobilitu vpred 43
- RECENZIA: Chains of Freedom 0
- PS6 portable vraj nebude taký výkonný ako PS5 66
- Článok: Samsung Galaxy A56 5G 15
- Vydanie Elder Scroll Oblivion Remastered je blízko, už sa objavili prvé zábery 64
- Druhá séria The Last of Us už začala na HBO 74 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Paradox Interactive / Colossal Order Štýl: Managementová Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|