Cities in Motion otvára denník vývojárov |
Správy z prvej ruky, ktoré hovoria o základoch hry a ukazujú niečo z obsahu.
Paradox Interactive a Colossal Order spustili vývojársky denník hry Cities of Motion. Prvý príspevok okrem niekoľkých teplých slov na úvod opisuje základy hry.
Cities in Motion je mix manažmentu a konštrukcie. Hráči môžu stavať transportné siete pre rôzne prepravné prostriedky a potom stanoviť ceny lístkov, platy a náklady na údržbu. Celé to začína v roku 1920 a hráč rozvíja mesto počas storočnej etapy. Prihliadať treba nie len na správne vyváženie príjmov a nákladov, ale aj globálne ekonomické zmeny, ktoré súvisa s udalosťami vo svete.
Každý občan mesta bude mať svoje meno, zázemie, byt a zamestnanie. Ľudia majú vlastné autá, ale preferujú rýchly transport, ktorý im musíte zabezpečiť práve vy a treba ich presvedčiť o tom, že vaše služby sú výhodné. Či už Viedeň, Berlín alebo Amsterdam, každé mesto bude mať typickú architektúru a svojskú atmosféru.
Za Cities in Motion stojí menší tím vývojárov a tak nemáme očakávať masívnu epickú hru, avšak tvorcovia kladú o to väčší dôraz na dizajn máp a zaujímavé spôsoby transportu.
Kompletný prvý príspevok v denníku vývojárov nájdete tu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 23
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 10
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 99
- Štvrtá séria Witcher seriálu ukazuje zábery a poster 91
- RECENZIA: NHL 26 37
- DOJMY: The Expanse: Osiris Reborn 18
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 36
- Xiaomi prinesie Xiaomi 17, preskakuje jeden ročník, aby sa zladilo s názvami iPhon 68
- Spotify bude konečne podporovať lossless kvalitu hudby 62
- RECENZIA: Assassin Creed: Shadows - Claws of Awaji 43 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Paradox Interactive / Colossal Order Štýl: Managementová Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|