LA Noire posúva hry bližšie k filmu |
Presnejšie posúva motion capturovanie do novej sféry.
LA Noire bude jednou z najvýraznejších hier, ktoré nám prídu budúci rok. LA zaujme ako svojim nezvyčajným detektívnym štýlom, tak aj realistickým spracovaním tvárí postáv, ktoré autori natáčali hercom v špeciálnom štúdiu technológiou MotionScan. Použili 32 kamier, ktoré snímali herca zo všetkých strán, aby zachytili kompletne celú tvár, každý pohyb svalu na tvári, ako aj pohyb hlavy. Následne sa hlava použila s motion capturovaným telom a výsledok uvidíme v hre. Každá kamera má 1080p rozlíšenie a 30 fps záznam, každá stojí 6000 dolárov.
Autori takto nasnímali 400 hercov, dostali cez 60 hodín videí s nahovorenými 2200 stránkami textov.
Pôvodne Team Bondi ohlásilo aj PC verziu hry, ale v poslednej dobe sa už uvádzajú len konzolové verzie. Uvidíme, či PC verzia pribudne neskôr po vydaní, alebo nikdy. Určite by však ignorovanie tejto platformy bolo aj nevyužitím plného potenciálu FullHD motion capturovania v plných detailoch.
Viac o motion capturovaní nájdete na Kotaku.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Sam Altman z OpenAI hovorí, že jeden príkaz v ChatGPT spotrebuje pätnástinu čajove 48
- The Witcher 3 by mal dostať nové DLC 65
- Článok: Nintendo Switch 2 59
- Harry Potter seriál už obsadil Malfoyovcov 38
- Nové mega zľavy spustené 38
- Ceny PlayStation Plus porastú 129
- Článok: Dnes by Dead Space nedostal zelenú - vydavatelia sa boja riskovať 17
- RECENZIA: The Alters 27
- MindsEye podľa očakávaní kvalitou neohúrilo 73
- PlayStation Plus Premium a Extra predstavilo júnové hry 17 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
PC PS3 PS4 Xbox One Switch Vývoj: Rockstar / Team Bondi Štýl: Akcia / Triler Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|