World of Warcraft katom Starcraft: Ghost |
Raketový vzostup najhrávanejšej MMO uštedril ranu z milosti dlho odkladanej spin-off akcii.
O tom, čo by sa stalo, keby nikdy nevyšiel World of Warcraft alebo sa na trhu neuchytil, môžeme dlho teoretizovať. Možno by vládol EverQuest, možno by žáner online RPG nikdy nezaznamenal boom. Ak by Blizzard nevydal terajšieho kráľa MMO, pravdepodobne by sa na trhu objavila akcia StarCraft: Ghost.
Úspech World of Warcraft stál spin-off akciu život, autori sa ju po mnohých odkladoch a rozhodli definitívne ukončiť, aj keď to nikdy nechceli priznať. „Súčasne sme pracovali na StarCraft: Ghost, World of Warcraft aj StarCraft II," objasňuje Mike Morhaine.
„Museli sme si vybrať, nemohli sme robiť na všetky naraz," dodal spoluzakladateľ kanadského štúdia počas samitu DICE. Keď sa z WoW stal hit, autori potrebovali alokovať viac zdrojov aj prostriedkov, čo pre Ghost znamenalo iba jediné - koniec.
StarCraft: Ghost bola pôvodne ohlásená v roku 2002 pre PS2, Xbox a GameCube. Svojou hernou náplňou sa podobala najviac hrám Splinter Cell a Metal Gear Solid. Dvakrát zmenila vývojárske prostredie a s príchodom next-gen platforiem o štyri roky neskôr bola odložená na určito.
Ako vyzeral StarCraft: Ghost po hrateľnostnej stránke a čo všetko dokázala hrdinka Nova, ukazuje dvojminútové gameplay video.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Sam Altman z OpenAI hovorí, že jeden príkaz v ChatGPT spotrebuje pätnástinu čajove 36
- Resident Evil 9: Requiem bolo predstavené, rovno dostalo dátum 149
- The Witcher 3 by mal dostať nové DLC 62
- RECENZIA: Mario Kart World 104
- Harry Potter seriál už obsadil Malfoyovcov 38
- Článok: Nintendo Switch 2 42
- MindsEye podľa očakávaní kvalitou neohúrilo 72
- PlayStation Plus Premium a Extra predstavilo júnové hry 17
- Článok: Dnes by Dead Space nedostal zelenú - vydavatelia sa boja riskovať 16
- Nové mega zľavy spustené 29 zobraziť viac článkov >
![]() |
PS2
Xbox 360 Vývoj: Swinging Ape Studios / Blizzard Štýl: Akcia |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|