Battlefield 3 prezentuje engine a hru |
Zatiaľ čo Crytek zrejme nemá čo na svojom engine ukázať, DICE prezentuje svoj Frostbite 2 aj samotný titul.
Zatiaľ čo Crytek zrejme nemá čo na svojom engine ukázať, DICE prezentuje svoj Frostbite 2 a ukazuje Subpixel Reconstrucion Antialiasing, kvalitný a rýchly antialiasing, ktorý je tvorený s jednopixelových sharedov so subpixel viditeľnosťou, bez výrazného dopadu na shaderovanie. Je to znovu lacnejšia alternatíva 8 alebo 16xMSAA a je kvalitnejšia ako MLAA, ktoré nezvláda antialiasing okolo všetkých objektov. Prakticky je SRAA odpoveď Nvidie na AMD-čkové MLAA.
Prvý obrázok nám ukazuje štandardný záber, druhý SRAA, tretí refernčný 16X supersampling.
Ďalšie zábery nám už ukazujú samotný Battlefield, o ktorom z GDC ešte budeme určite počuť. IGN už má preview enginu aj hry, kde sme už z traileru videli, že titul bude zasadený do roku 2014, do budúcnosti ukazujúcej, čo by sa stalo, ak sa vzťahy a konflikty vyostria.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- GOG bojuje proti cenzúre v hrách, rozdáva 13 hier zadarmo 74
- Battlefield 6 predstavil svoj multiplayer, dostal dátum vydania 149
- Hideo Kojima kritizuje herný priemysel, hovorí, že väčšina hier je rovnaká 128
- Battlefield 6 beta preload je už spustený 111
- Mafia: The Old Country ukazuje svoje PC špecifikácie 45
- DOJMY: Titan Quest II 31
- Magnus procesor pre ďalší Xbox má ponúknuť flexibilitu, ktorá bude konkurovať PC, 98
- Epic vyhral súd nad Google, firma musí otvoriť Android 77
- Augustové hry 21
- Augustové filmy 36 zobraziť viac článkov >