Battlefield 3 prezentuje engine a hru |
Zatiaľ čo Crytek zrejme nemá čo na svojom engine ukázať, DICE prezentuje svoj Frostbite 2 aj samotný titul.
Zatiaľ čo Crytek zrejme nemá čo na svojom engine ukázať, DICE prezentuje svoj Frostbite 2 a ukazuje Subpixel Reconstrucion Antialiasing, kvalitný a rýchly antialiasing, ktorý je tvorený s jednopixelových sharedov so subpixel viditeľnosťou, bez výrazného dopadu na shaderovanie. Je to znovu lacnejšia alternatíva 8 alebo 16xMSAA a je kvalitnejšia ako MLAA, ktoré nezvláda antialiasing okolo všetkých objektov. Prakticky je SRAA odpoveď Nvidie na AMD-čkové MLAA.
Prvý obrázok nám ukazuje štandardný záber, druhý SRAA, tretí refernčný 16X supersampling.
Ďalšie zábery nám už ukazujú samotný Battlefield, o ktorom z GDC ešte budeme určite počuť. IGN už má preview enginu aj hry, kde sme už z traileru videli, že titul bude zasadený do roku 2014, do budúcnosti ukazujúcej, čo by sa stalo, ak sa vzťahy a konflikty vyostria.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Zomrel Cary-Hiroyuki Tagawa, známy ako Shang Tsung z Mortal Kombatu 19
- Netflix oficiálne ohlasuje odkupovanie Warner Bros za 82 miliárd dolárov 136
- Čo získa Netflix odkúpením Warner Bros? 52
- Ako teraz vyjde poskladanie PC? Oplatí sa stále zložiť si ho, alebo kúpiť už hotov 127
- RECENZIA: Blood: Refreshed Supply 37
- Remake Assassin's Creed IV: Black Flag prekvapí svojím podnázvom 16
- Nové zľavy pred Vianocami 16
- Netflix vyhral ponuku na odkúpenie Warner Brosu, začína rokovania 80
- Arabi vlastnia prakticky celé EA 75
- RECENZIA: Project Motor Racing 13 zobraziť viac článkov >

















