Crytek sa na konzolách predviedol |
Digital Foundry ponúklo detailnú analýzu Crysis 2 na konzolách.
Digital Foundry ponúkli detailnú analýzu Crysis 2 na konzolách a prináša pár prekvapení. Zhodnotili, že Crytek sa posnažil a spravil dobrý port Cry Enginu pre obe konzoly, aj keď samotná hra nebeží úpne bez problémov.
Prekvapením je hlavne to, že Xbox360 verzia funguje na 720p rozlíšení, čo je skok vpred oproti demu, ktoré malo nižšie rozlíšenie Update: DF sa už opravil a správne rozlíšenie je rovnaké ako v deme a to 1152x720. PS3 verzia má mierne nižšie a to 1024x720. Xbox360 má teda čistejšiu a ostrejšiu grafiku, oproti tomu má PS3 vyšší filtering textúr, ktorý vylepší napríklad pohľad na asfalt. Z malých drobností sa však na PS3 miestami objavujú chyby svetiel a podobne, tiene sa niekedy strácajú v objektoch, ale na druhej strane tiene sú pri blízkom pohľade menej kockaté. Celkovo v drobných nastaveniach sú malé rozdiely medzi konzolami a Crytek rôzne ponastavoval jednotlivé parametre enginu pre každý platformu.
Čo sa týka frameratu, u Xbox360 je o pár fps vyšší, väčšinou sa pohybuje okolo 30 fps, zatiaľ čo PS3 okolo 26 - 28, ale pri intenzívnych scénach dokáže Xboxová verzia klesnúť aj pod hranicu PS3. Hra má podľa testu niekoľko špecifických miest, ktoré sú vraj brutálne neoptimalizované a hra ide 15 - 20 fps (tu doporučujú vyhýbať sa ostrým bojom a ísť radšej stealth systémom).
Digital Foundry sa pozreli aj na 3D, kde Crytek nepoužil čisté 3D a neprepočítaval obrazy z dvoch kamier, ale použil jeden záber plus hĺbkovú mapu, z ktorých vytvorili finálny 3D obraz. Oproti demu už teraz autori zrušili tearing, rovnako zvýšili hĺbku obrazu, ale aj tak vidieť niekoľko fixných úrovní, na ktorých sa 3D pohybuje. Nie je to taká kvalita ako čisté 3D, ale pozitívom je zachovanie framerate ako v 2D verzii, pri Xbox360 to platí doslova, PS3 verzia má trochu framerate znížený, ale je to aj tým, že PS3 verzii nechali rovnaký obraz, keďže ho mohli pustiť cez HDMI, zatiaľ čo Xbox360 presunuli do 1080p s dvomi zábermi vedľa seba (960x1080), kde sa obraz mierne rozmazal a stratil na kvalite.
Celkovo Crytek dokázal priniesť jedinečný vizuál na konzoly podporovaný pôsobivým game designom, aj keď hra by ešte potrebovala miestami pár fixov a optimalizácií. Xbox360 má body navrch v grafike a výkone, ale aj PS3 má niekoľko elementov, v ktorých je lepšia.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 49
- Nové zľavy pred Vianocami 31
- Avatar: Oheň a Popol má zatiaľ najnižšie hodnotenia zo série 40
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 87
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 58
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 71
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 49
- Warner Bros. oficiálne zamietol ponuku Paramountu, Netflix rozbehol promo kampaň 35
- LEGO výpredaje začali 7
- Epic rozdáva Jotunnslayer: Hordes of Hel 17 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: EA / Crytek Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||













