Crytek - Vývoj na Kinect je veľmi jednoduchý |
Crytek a Microsoft sa dnes dopĺňali vo výhláseniach okolo nového Ryse titulu.
Crytek a Microsoft sa dnes dopĺňali vo výhláseniach okolo nového Ryse titulu. Crytek sa veľmi pozitívne vyjadril o vývoji na Kinect a hovorí, že vývoj je veľmi jednoduchý. Dopĺňajú, že Ryse štýl hrateľnosti chceli priniesť už dávno, ale až Kinect tomu dodal význam.
Vraj sa Kinect veľmi dobre hodí na kombináciu meča a štítu, s ktorými budeme bojovať v časoch Rímskej ríše, zároveň to bude krvavá záležitosť, ktorú core hráči žiadali pre Kinect. Samozrejme, ak sa hráčom nebude chcieť hýbať, tak ovládanie bude možné aj gamepadom. Crytek dodáva, že technológia Kinectu má svoje limity, napríklad, že hry nemôžeme ovládať svojimi myšlienkami.
Microsoft je rád, že Crytek Kinect miluje a vraj je to perfektné manželstvo. Firmy už plánovali spolupracovať 5-6 rokov dozadu, ale vtedy Crytek im nemal čo ponúknuť, keďže Crysis bol FPS a tam si Microsoft stráži svoje Halo. Potom Crytek prišiel s historickou sekačkou, ktorá by dopĺňala line-up Mirosoftu a ruka bola v rukáve.
Môžeme odhadovať, že titul vyjde budúci rok, kedy sa nám nečakane začínajú zoraďovať všetky tri nové konzoly a nie je vylúčené, že Ryse bude hneď pre nový Xbox. Na druhú stranu nie je to ani potvrdené.
E3 trailer:
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Mega zľavy spustené 32
- RECENZIA: Lies of P: Overture 47
- DOJMY: Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 26
- CrisisX ponúkne 1200 kilometrov štvorcových otvoreného sveta 19
- Battlefield 6 - analýza deštrukcie a grafiky 65
- Mafia: The Old Country sa pochválila svojimi číslami 36
- DOJMY: Resident Evil Requiem 17
- Battlefield sa postupne stane každoročným titulom 67
- Nvidia znížila ceny svojich RTX 50 Founders kariet v Európe 52
- DOJMY: Painkiller 21 zobraziť viac článkov >