Čo sa bude odohrávať v kráteri? |
Dizajnér hry Krater priblížil postup a špecifiká post-apokalyptickej akčnej RPG.
Dizajnér hry Krater, Victor Magnuson z tímu Fatshark, odpovedal na otázky a podal informácie, týkajúce sa pripravovanej RPG. Magnuson už predtým vo video zázname o hre zbežne informoval a teraz sa podrobnejšie venoval vybraným aspektom.
Krater je post-apokalyptická RPG vnímaná pohľadom zhora a kombinuje prvky akčnej RPG s taktikou klasickýcch RTS starej školy ako je Syndicate. Bohatý svet hráči odkrývajú pri bádaní a výpravách. Dej sa odohráva v gigantickom kráteri, kde teraz leží mesto a tím dobrodruhov zvaných free-diggers sa predháňa v hľadaní zachovaných technológií a prechádza spleťou nekonečných chodieb, jaskýň a bunkrov. Hra sa odohráva vo futuristickom Švédsku, kde namiesto púští nájdete severské ihličnaté lesy a drevené domčeky.
V hre budete ovládať trojicu vojakov vybraných zo sortimentu postáv, ktoré sa objavujú počas progresu. Môžu mať niektoré zo štyroch povolaní. Bruiser je v prvej línii a spôsobuje veľké poškodenie nepriateľom, medikus lieči rany, regulator spomaľuje a ochromuje protivníkov a slayer je veľký ničiteľ. Avšak efekt postavy sa dá upravovať vylepšeniami a pomocou ability component systému.
Vylepšenia zvyšujú postavám štatistiky a určujú efekt činností od účinku poškodenia po regeneráciu úkonov. Systém komponentov schopností zas upravuje funkcie povolaní. Napríklad bruiser s liečivým komponentom si môže samostatne hojiť rany. Výber vhodných vylepšení a komponentov určuje celkový efekt, silné stránky aj slabiny postavy.
Po každom zasiahnutí v boji sa postave zvýši miera poškodenia. Systém poškodenia berie do úvahy rôzne zranenia. Napríklad zasiahnuté rameno uberie postave silu a zmenší účinok v kontaktnom boji. Otras zníži inteligenciu, čo má za následok pomalšiu regeneráciu aktívnych schopností. Ak má postava priveľa zranení, umiera a je natrvalo vyradená z hry. Preto je dôležité sledovať svoj tím a ranených vyliečiť u doktora.
Okrem permanentnej smrti sú aj ďalšie prvky, ktoré sú nemenné a trvalé. Permanentné sú voľby vylepšení a komponentov a hra sa ukladá automaticky a nie je možné ľubovolne uložiť a nahrať pozíciu a zmeniť už vykonané rozhodnutie, s ktorým nie ste spokojní.
Krater je naplánovaný na druhý štvrťrok 2012.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Stellar Blade 118
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 94
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 101
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 96
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 88
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Tomb Raider: Definitive Edition je už aj na PC 45
- Stalker 2 dostal nový Not a Paradise trailer a pridal aj zábery 57
- Microsoft vraj už diskutuje o tom, ako vydať ďalšiu Fallout hru čo najskôr 78 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Fatshark Štýl: Akcia / RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|