Čo sa bude odohrávať v kráteri? |
Dizajnér hry Krater priblížil postup a špecifiká post-apokalyptickej akčnej RPG.
Dizajnér hry Krater, Victor Magnuson z tímu Fatshark, odpovedal na otázky a podal informácie, týkajúce sa pripravovanej RPG. Magnuson už predtým vo video zázname o hre zbežne informoval a teraz sa podrobnejšie venoval vybraným aspektom.
Krater je post-apokalyptická RPG vnímaná pohľadom zhora a kombinuje prvky akčnej RPG s taktikou klasickýcch RTS starej školy ako je Syndicate. Bohatý svet hráči odkrývajú pri bádaní a výpravách. Dej sa odohráva v gigantickom kráteri, kde teraz leží mesto a tím dobrodruhov zvaných free-diggers sa predháňa v hľadaní zachovaných technológií a prechádza spleťou nekonečných chodieb, jaskýň a bunkrov. Hra sa odohráva vo futuristickom Švédsku, kde namiesto púští nájdete severské ihličnaté lesy a drevené domčeky.
V hre budete ovládať trojicu vojakov vybraných zo sortimentu postáv, ktoré sa objavujú počas progresu. Môžu mať niektoré zo štyroch povolaní. Bruiser je v prvej línii a spôsobuje veľké poškodenie nepriateľom, medikus lieči rany, regulator spomaľuje a ochromuje protivníkov a slayer je veľký ničiteľ. Avšak efekt postavy sa dá upravovať vylepšeniami a pomocou ability component systému.
Vylepšenia zvyšujú postavám štatistiky a určujú efekt činností od účinku poškodenia po regeneráciu úkonov. Systém komponentov schopností zas upravuje funkcie povolaní. Napríklad bruiser s liečivým komponentom si môže samostatne hojiť rany. Výber vhodných vylepšení a komponentov určuje celkový efekt, silné stránky aj slabiny postavy.
Po každom zasiahnutí v boji sa postave zvýši miera poškodenia. Systém poškodenia berie do úvahy rôzne zranenia. Napríklad zasiahnuté rameno uberie postave silu a zmenší účinok v kontaktnom boji. Otras zníži inteligenciu, čo má za následok pomalšiu regeneráciu aktívnych schopností. Ak má postava priveľa zranení, umiera a je natrvalo vyradená z hry. Preto je dôležité sledovať svoj tím a ranených vyliečiť u doktora.
Okrem permanentnej smrti sú aj ďalšie prvky, ktoré sú nemenné a trvalé. Permanentné sú voľby vylepšení a komponentov a hra sa ukladá automaticky a nie je možné ľubovolne uložiť a nahrať pozíciu a zmeniť už vykonané rozhodnutie, s ktorým nie ste spokojní.
Krater je naplánovaný na druhý štvrťrok 2012.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 127
- Nový Stargate seriál je v príprave, pracujú na ňom aj ľudia z pôvodných sérií 37
- PlayStation predstavilo svoje Black Friday zľavy 59
- Cloudflare sa ospravedlňuje, že zrušil pol internetu 28
- Mafia: The Old Country dostane Free Ride Update už zajtra 20
- Slovenský superpočítač PERUN dosiahol historický úspech v rebríčku TOP500 najvýkon 36
- Filmová recenzia: Potkani: Príbeh zo sveta Zaklínača 14
- Nejdú vám rôzne stránky? Vypadli Cloudflare servery 36
- EU konečne zruší odsúhlasovanie cookies, zavádza digitálnu peňaženku a upravuje p 49
- Prvý Micro RGB TV od Samsungu je už vystavený v Bratislave. Stojí ako auto... 68 zobraziť viac článkov >
|
PC
Vývoj: Fatshark Štýl: Akcia / RPG Web: domovská stránka hry
| ||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||


























