Zhrnutie Tomb Raider multiplayeru |
Základom multiplayeru v prichádzajúcom Tomb Raider titule, nebudú zbrane, ale pasce.
Základom multiplayeru v prichádzajúcom Tomb Raider titule, nebudú zbrane, ale pasce. Tie budú robiť najväčšie problémy dvom stranám - Survivors - prežitým z lode Lary Croftovej a Scavengers - miestnymi obyvateľmi, ktorí sú zmesou prežitých z už dávnejšie stroskotaných lodí, živiacich sa zásobami z vrakov.
Obe strany budú mať výber postáv, pričom každá bude niečim špecifická a upgradovateľná. Každá bude mať minimálne štyri postavy, keďže multiplayer podporuje 8 hráčov v tímoch. Zatiaľ boli predstavené dva módy:
Deathmatch - Survivors sú odrezaní a Scavengers ich chcú zlikvidovať. Hrá sa v dvoch tímoch po 4 hráčoch. Prvý tím, ktorí získa 25 zabití alebo viac zabití v danom čase vyhráva.
Rescue - Survivors majú ranených, ktorí potrebujú pomoc. Na mape sú rozmiestnené balíky lekárničiek, musia ich pozbierať a doniesť späť v Capture the Flag štýle. Scavengers ich majú za úlohu zastaviť. Survivors vyhrávajú, ak ukoristia 5 lekárničiek, Scavengers, ak zabijú 20 nepriateľov.
Hlavným odlíšením od ostatných multiplayerových hier bude hlavne prítomnosť pascí, ktoré budú vytvárať sekundárnej ohrozenie k štandardným zbraniam ako aj možnosť skratiek a lezení. Zatiaľ autori predstavili:
Traversal - lezenie majú len Scavengers a dáva im možnosti rýchlejšieho presunu mapou. V tomto ohľade majú prevahu nad Survivormi.
Spike Trap - pasce s hrotmi sú preddefinované v leveloch, hráči ich môžu aktivovať natiahnutím drôtu k páke pasce.
Snare Trap - v leveloch nájdete aj slučkové pasce, ktoré sa dajú rovnako aktivovať. Ak na ne hráč nepriateľského tímu skočí, zviaže mu nohu a vytiahne do vzduchu. Hráč môže vtedy dole hlavou strieľať a môže si aj prestreliť lano a vyslobodiť sa
Rockfall Trap - pasca s kameňmi, tieto neaktivuje nepriateľský hráč, ale vy streľbou do páky, ktorá povolí a na nepriateľa, ktorý je na správnom mieste padnú kamene.
Shotgun Barrier - prechody krížom cez level sa dajú otvoriť prestrelením brokovnicou.
Turret - niektoré levely majú strelné veže, ktoré môžete prebrať, majú neobmedzenú muníciu, a zahrejú sa.
Lightning Rod - v leveloch bude niekoľko bleskozvodov, ktoré sa dajú aktivovať a zelektrizujú nepriateľov.
Tomb Raider vychádza 3. marca 2013 pre PC, Xbox360 a PS3.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 124
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 102
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 109
- Valve predstavilo Steam Frame, Steam Controller a Steam Machine 185
- Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot 44
- RECENZIA: ANNO 117: Pax Romana 17
- Aký herný PC desktop kúpiť na jeseň 2025? Za 1000, 1200, 1400 alebo 2000 eur? 37
- Witcher - séria 4 - recenzia na seriál 54
- Rockstar oficiálne ohlásil Red Dead Redemption pre Xbox, PS5 a Switch 2 spolu s mo 39
- Sony prináša oficiálny PlayStation monitor 48 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: Eidos / Crystal Dynamics Štýl: Akčná Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||








-image-196-450.jpg)

-6550663-40.jpg)





