Papierová adventúra Lumino City |
Polygóny vymenilo londýnske štúdio za ručne vyrobené kulisy z papiera.
Budovanie hier z papiera je mantrou londýnskeho štúdia State of Play. Aj jeho ďalší titul nazvaný Lumino City ignoruje polygóny a spolieha sa výhradne na ručne vytvorené a laserom precízne vyrezané detaily objektov postavených z papiera. Takéto kulisy sú nasnímané kamerou a až potom sú do nich obsadené animované postavičky.
Lumino City má byť niekoľko násobne rozsiahlejšia od debutu Lume, objekty v prostrediach budú dokonca rozpohybované, povedal Luke Whittaker v rozhovore pre IndieGames. Pôvodne autori používali techniku stop motion pre znázornenie pohybu, teraz to za nich urobí systém motorov. Pohyblivé časti budú hráči využívať aj pri riešení puzzlov.
State of Play plánuje vydať Lumino City najskôr pre PC, Mac a Linux, verzia pre iOS sa má objaviť neskôr.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: 007 First Light 59
- RECENZIA: Cronos: The New Dawn 86
- Tomb Raider seriál už má svoju Laru, bude ňou Sophie Turner 106
- Septembrové hry 28
- Nové Alza dni zľavy spustené 9
- 007 First Light sa predstavil v prvom gameplay videu 53
- Septembrové filmy a seriály 17
- RECENZIA: Jotunnslayer: Hordes of Hel 6
- Max Payne 2 dostane RTX Remix mod 20
- Skyblivion - fanúšikovský remake Oblivionu na engine Skyrimu ukazuje prvých 15 min 21 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: State of Play Štýl: Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|