Papierová adventúra Lumino City |
Polygóny vymenilo londýnske štúdio za ručne vyrobené kulisy z papiera.
Budovanie hier z papiera je mantrou londýnskeho štúdia State of Play. Aj jeho ďalší titul nazvaný Lumino City ignoruje polygóny a spolieha sa výhradne na ručne vytvorené a laserom precízne vyrezané detaily objektov postavených z papiera. Takéto kulisy sú nasnímané kamerou a až potom sú do nich obsadené animované postavičky.
Lumino City má byť niekoľko násobne rozsiahlejšia od debutu Lume, objekty v prostrediach budú dokonca rozpohybované, povedal Luke Whittaker v rozhovore pre IndieGames. Pôvodne autori používali techniku stop motion pre znázornenie pohybu, teraz to za nich urobí systém motorov. Pohyblivé časti budú hráči využívať aj pri riešení puzzlov.
State of Play plánuje vydať Lumino City najskôr pre PC, Mac a Linux, verzia pre iOS sa má objaviť neskôr.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 14
- USB-C bude musieť byť v EU aj v nabíjačkách a zdrojoch 37
- Shuhei Yoshida tvrdí, že grafický výkon v PlayStation konzolách dosiahol svoj limi 64
- Black Myth: Wukong dostáva veľkú aktualizáciu s vylepšeným výkonom na PC a PS5 47
- Bližší pohľad na novú verziu PlayStation 5 Pro a aj nový Dualsense 24
- Meta ukončí samostatnú aplikáciu Messenger pre Mac a Windows 34
- Tomonobu Itagaki zomrel vo veku 58 rokov 20
- RECENZIA: Keeper 33
- Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 už má prvé recenzie 29
- RECENZIA: Darkenstein 3D 10 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: State of Play Štýl: Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|