Papierová adventúra Lumino City |
Polygóny vymenilo londýnske štúdio za ručne vyrobené kulisy z papiera.
Budovanie hier z papiera je mantrou londýnskeho štúdia State of Play. Aj jeho ďalší titul nazvaný Lumino City ignoruje polygóny a spolieha sa výhradne na ručne vytvorené a laserom precízne vyrezané detaily objektov postavených z papiera. Takéto kulisy sú nasnímané kamerou a až potom sú do nich obsadené animované postavičky.
Lumino City má byť niekoľko násobne rozsiahlejšia od debutu Lume, objekty v prostrediach budú dokonca rozpohybované, povedal Luke Whittaker v rozhovore pre IndieGames. Pôvodne autori používali techniku stop motion pre znázornenie pohybu, teraz to za nich urobí systém motorov. Pohyblivé časti budú hráči využívať aj pri riešení puzzlov.
State of Play plánuje vydať Lumino City najskôr pre PC, Mac a Linux, verzia pre iOS sa má objaviť neskôr.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Death Stranding 2: On the Beach 112
- Nové mega zľavy spustené 43
- Štúdia MIT naznačuje, že dlhodobé používanie ChatGPT môže oslabovať kognitívne sch 90
- Mafia: The Old Country je už gold 102
- RECENZIA: Cyberpunk 2077: Ultimate Edition (Switch 2) 59
- Severná Kórea má opäť svoj jediný Steam bod, tajomný hráč sa po absencii znovu vrá 42
- Filmová recenzia: Predátor: Zabijak zabijakov 26
- Death Stranding 2 dostáva recenzie 45
- Číňania predstavili svoju prvú 6nm GPU, mala by byť konkurenciou RTX 4060, ale zat 68
- Unreal Engine 5.6 priniesol zlepšenie výkonu 60 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: State of Play Štýl: Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|