Využitie DX11 v Metro Last Light |
Autori zo 4A Games potvrdili, že Metro Last Light bude na PC podporovať ako DX9, tak aj DX10 a DX11.
Autori zo 4A Games potvrdili, že Metro Last Light bude na PC podporovať ako DX9, tak aj DX10 a DX11. Samozrejme budú tam rozdiely, pri DX9 bude základné a najpomalšie nastavenie, na rovnakých detailoch je hra podľa autorov o 15% pomalšia ako pri DX10 a DX11. Nakoniec si to budete môcť aj vyskúšať, keďže DX10 bude mať rovnaké možnosti nastavení ako DX9, ale so spomínaným zrýchlením. DX11 pridá Parallax occlusion mapping a tesselláciu.
Tessellácia bude mať dva módy: jeden umožní vyhladzovať len určité objekty, druhý mód bude vyhladzovať všetko. Rozdiel medzi obomi módmi je približne 15 percent výkonu.
V hre nebude chýbať zapracovanie PhysX fyziky, ktorá bude využívať Nvidia hardvér, ale pobeží aj na AMD kartách, respektíve sa výkon presmeruje na procesor. Čiže ak na Radeonoch budete chcieť rozšírenú fyziku, budete potrebovať rýchly procesor.
Vo vyhladzovaní bude mať hra štandarne AAA typ antialiasingu podobný FXAA, ktorý sa ale nebude dať vypnúť, jedine zvýšiť na kvalitnejší SSAA. Podľa autorov je MSAA mŕtve a všetko vyhladzovanie je v hre v rukách programátorov, nie hardvéru.
Metro: Last Light vyjde 17. mája pre PC, Xbox360 a PS3. Autori už naznačili aj záujem o next-gen port titulu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- GOG bojuje proti cenzúre v hrách, rozdáva 13 hier zadarmo 74
- Battlefield 6 predstavil svoj multiplayer, dostal dátum vydania 149
- RECENZIA: Achilles: Survivor 18
- Hideo Kojima kritizuje herný priemysel, hovorí, že väčšina hier je rovnaká 128
- Mafia: The Old Country ukazuje svoje PC špecifikácie 45
- Ubisoft chystá odhalenie nových hier zo série Assassin’s Creed 35
- Battlefield 6 beta preload je už spustený 84
- Epic vyhral súd nad Google, firma musí otvoriť Android 71
- Augustové hry 21
- Augustové filmy 36 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: Deep Silver / 4A Games Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|