Call of Duty Ghost engine je len upgradom starého |
Autori v novom interview priznali, že nový engine v Call of Duty Ghosts je len upgradom starého enginu, keďže je podľa nich nemožné vytvoriť engine v dvojročnom cykle vývoja.
Autori v novom interview priznali, že nový engine v Call of Duty Ghosts je len upgradom starého enginu, keďže je podľa nich nemožné vytvoriť engine v dvojročnom cykle vývoja a potrebovali by armádu 200 vývojárov. A tú im zrejme Activision nedá, lebo stovky miliónov dolárov z každého COD sú málo na prémie šéfa a zároveň aj na vývoj nového enginu.
Buď im teda Activision nechce dať peniaze a ľudí alebo sa Infinity Ward stále nevedia, alebo nechcú odpútať od pôvodného, 15 rokov starého Quake 3 enginu, konkrétne jeho Return to Castle Wolfenstein verzie. Síce hovoria, že už toľko na engine zmenili, že možno po pôvodnom tam nie je ani stopy, ale napriek tomu vyzerá stále rovnako. Efekty a detaily síce pribúdajú, ale nič sa prakticky nemení. Ukázali to aj nové prezentácie COD Ghosts.
Nový engine označujú ako COD: Ghosts len preto, lebo podľa nich dosiahli veľký upgrade grafiky a je tam napríklad volumetrický dym, cez ktorý môžete prejsť, alebo ako sme videli, su tam aj real-time volumetrické svetlá, ktoré vôbec nie sú real-time.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Fallout seriál? 166
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 119
- Filmový Minecraft je už natočený 18
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 162
- História Fallout série 62
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 53
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 116 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 PS4 Xbox 360 Xbox One WiiU Vývoj: Activision / Infinity Ward Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|