Crytek vysvetľuje quicktime eventy v Ryse |
Crytek prilížil systém quicktime eventov v Ryse, za ktoré si na E3 odniesol kritiku.
Crytek prilížil systém quicktime eventov v Ryse, za ktoré si na E3 odniesol kritiku. Tie totiž prejdú aj keď tlačidlá nestlačíte správne, alebo nestihnete. Len s tým rozdielom, že prejdú bez bonusov a len so základnými animáciami.
Crytek vysvetľuje, že hru designoval, aby bola prístupná všetkým typom hráčov s rôznymi skúsenosťami a tak hra umožní prebojovať sa na koniec aj pre casual hráčov, bez nutnosti reštartovania scén po každom pokazenom quicktime evente, ale prinesie aj výzvy pre náročných hráčov, ktorým dá odmenu za úspešné eventy.
Teda plné bojové scény môžu byť dosiahnuté len správnym načasovaním a odmenia hráčov doplnením zdravia, zozbieraním zlata alebo skúsenostnými bodmi, odomknú sa nimi aj špeciálne zabitia.
Demo na E3 ukázalo 8 typov zabití, vo finálnej hre ich bude okolo 100. K tomu na najvyššej obtiažnosti sa nebudú tlačidlá na obrazovke zobrazovať a hráči si musia zapamätať, aké tlačidlo stlačiť podľa typu pohybu postavu, a úspešne tak vytvoriť exekúciu.
Viac z hry Crytek ukáže v nasledujúcich mesiacoch. Mimochodom hru definovali ako akčnú adventúru.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 74
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 85
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- DOJMY: Manor Lords 41
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 54
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 23
- RECENZIA: Stellar Blade 102
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82 zobraziť viac článkov >