Xbox Live Compute predstavený |
Microsoft predstavil svoj Xbox cloud, ktorý nazval Xbox Live Compute.
Microsoft predstavil svoj Xbox cloud, ktorý dostal oficiálny názov Xbox Live Compute. Bude to funkcia, ktorú budú môcť hry voľne využívať a ktorá ponúkne ako dodatočný a doslova neobmedzený výkon a zároveň aj stabilné pripojenie k multiplayeru.
Konkrétne Microsoft rozdelil Compute do 4 bodov:
Kvalitnejšie herné zážitky - vývojári môžu rôzne výpočty presmerovať na cloud a odťažiť lokálnu konzolu, ktorá tak môže využiť výkon na iné oblasti, alebo na nich spracuvávať výpočty, ktoré by konzola nezvládla. Cloud môže napríklad ovládať každú AI postavu v hre a to s vysokou inteligenciou (napríklad GTA), presmerovať sa dá fyzika, výpočty, nasvietenie, rôzne časti renderovania.
Vylepšené multiplayerové zážitky - najlepším príkladom cloudu budú dedikované servery, môže ich teraz mať každá hra a zadarmo a tak už nikto nebude mať výhodu vlastného hostovania pri multiplayerových zápasoch. Už žiadne migrovanie hostov, žiadne prerušenia, cheatovanie. Plus jednu vec, ktorú budeme vídať stále viac a to pridávanie AI do multiplayerových bojov s tým, že o AI sa stará priamo cloud. A vďaka serverom budú môcť hry hrať aj stovky hráčov simultánne.
Adaptíva a evolvovaná hrateľnosť - predstavte si, že sa vaša hra vylepšuje zakaždým ako sa prihlásite, predstavte si, že sa pripojíte do svojej fps hry a nájdete nové mapy a nové herné módy aj bez toho, aby ste sťahovali update hry, rovnako si predstavte ako hráte s priateľom aj keď nie je online. Keď hry poháňa Xbox Live Compute, môžu byť dynamicky updatované, dolaďované a postupne menené. Či už obsahom, alebo napríklad vylepšujúcim sa AI ako vo Forza Motorsport 5 Drivatar systém.
On-demand výpočty vylepšujú dostupnosť hry - jednou z najdôležitejších vecí Xbox Live Compute je že servery sú dostupné vždy keď ich hráči najviac potrebujú. Geografická dostupnosť a aj elastická škálovateľnosť umožní hráčom pripojiť sa na pripravený server a hrať bez toho, aby zažili plné, alebo nedostupné servery. Zároveň budú tvorcovia ubezpečení, že budú mať toľko serverov, koľko potrebujú.
Bude zaujímavé sledovať ako to bude fungovať v praxi, určite je to zaujímavý posun vpred, len aby to celé spoľahlivo fungovalo. Ak vás k tomu zaujíma viac gamesindustry má ešte interview.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Rusko zhabalo majetok prevádzkovateľovi World of Tanks v krajine, hráčov však uisť 60
- CD Projekt prvý raz ukázal The Witcher IV 340
- Mladý James Bond sa ukázal na prvom videu k 007 First Light hre 69
- Resident Evil 9: Requiem bolo predstavené, rovno dostalo dátum 117
- Fake AI startup používal k odpovediam 700 indických inžinierov 25
- RECENZIA: Tainted Grail: The Fall of Avalon 11
- Assassin's Creed Black Flag remake prichádza, možno bude čoskoro predstavené 41
- Leaknuté video z Battlefieldu ukazuje deštrukciu 65
- Summer Game Fest začne večer o 23:00 88
- Unreal Engine 5.6 ukázal nové funkcie 67 zobraziť viac článkov >