PRIHLÁS

Xbox Live Compute predstavený

Microsoft predstavil svoj Xbox cloud, ktorý nazval Xbox Live Compute.

pridal saver 16.10.2013 o 8:37 pod hry
Xbox Live Compute predstavený

HRY > NOVINKY >

Microsoft predstavil svoj Xbox cloud, ktorý dostal oficiálny názov Xbox Live Compute. Bude to funkcia, ktorú budú môcť hry voľne využívať a ktorá ponúkne ako dodatočný a doslova neobmedzený výkon a zároveň aj stabilné pripojenie k multiplayeru.

Konkrétne Microsoft rozdelil Compute do 4 bodov:

Kvalitnejšie herné zážitky - vývojári môžu rôzne výpočty presmerovať na cloud a odťažiť lokálnu konzolu, ktorá tak môže využiť výkon na iné oblasti, alebo na nich spracuvávať výpočty, ktoré by konzola nezvládla. Cloud môže napríklad ovládať každú AI postavu v hre a to s vysokou inteligenciou (napríklad GTA), presmerovať sa dá fyzika, výpočty, nasvietenie, rôzne časti renderovania.

Vylepšené multiplayerové zážitky - najlepším príkladom cloudu budú dedikované servery, môže ich teraz mať každá hra a zadarmo a tak už nikto nebude mať výhodu vlastného hostovania pri multiplayerových zápasoch. Už žiadne migrovanie hostov, žiadne prerušenia, cheatovanie. Plus jednu vec, ktorú budeme vídať stále viac a to pridávanie AI do multiplayerových bojov s tým, že o AI sa stará priamo cloud. A vďaka serverom budú môcť hry hrať aj stovky hráčov simultánne.

Adaptíva a evolvovaná hrateľnosť - predstavte si, že sa vaša hra vylepšuje zakaždým ako sa prihlásite, predstavte si, že sa pripojíte do svojej fps hry a nájdete nové mapy a nové herné módy aj bez toho, aby ste sťahovali update hry, rovnako si predstavte ako hráte s priateľom aj keď nie je online. Keď hry poháňa Xbox Live Compute, môžu byť dynamicky updatované, dolaďované a postupne menené. Či už obsahom, alebo napríklad vylepšujúcim sa AI ako vo Forza Motorsport 5 Drivatar systém.

On-demand výpočty vylepšujú dostupnosť hry - jednou z najdôležitejších vecí Xbox Live Compute je že servery sú dostupné vždy keď ich hráči najviac potrebujú. Geografická dostupnosť a aj elastická škálovateľnosť umožní hráčom pripojiť sa na pripravený server a hrať bez toho, aby zažili plné, alebo nedostupné servery. Zároveň budú tvorcovia ubezpečení, že budú mať toľko serverov, koľko potrebujú.

Bude zaujímavé sledovať ako to bude fungovať v praxi, určite je to zaujímavý posun vpred, len aby to celé spoľahlivo fungovalo.  Ak vás k tomu zaujíma viac gamesindustry má ešte interview.





Páči sa mi!






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Arma reforger partia (0)
Čaute, hrá tu niekto Arma Reforger a mal by záujem...
|Call of duty vanguard (4)
Chceme hrat zo synom proti sebe a neviem priradit ...
|Hladam stvrteho partaka do gho... (0)
Caute, hladam stvrteho hraca do GRW, ktory by sa p...
|Ake ventilatory do fractal tor... (11)
Ahojte, chcel by som sa opytat, ake ventilatory...
|Fortnite - partak na hranie ze... (0)
Ahojte. Hladam partaka na hranie Fortnite - Zero B...
|3d tlač a všetko okolo (48)
Ahojte. Pred pár rokmi som založil vlákno na túto ...
|Sector hraje ... (125870)
:diskoška o HRACH, ktore prave hravate, ale aj o t...
|Hudba (2)
Fórum určené pre hudobné témy...
|Metal & rock (7993)
diskusia o tvrdej hudbe...
|Serialy (16959)
prison break, lost, jericho, battlestar galactica ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (39958)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2025 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk