Ubisoft opísal štýl nového Rainbow Six: Siege a pridal aj obrázky |
Cieľom štúdia Ubisoft Montreal je realistická deštrukcia prostredia, 4 minútové zápasy a 60 fps.
Ubisoft Montreal na E3 ohlásil aj pokračovanie Rainbow Six série. Nová FPS dostala pomenovanie Siege a v príprave sú iba verzie pre PC a najnovšie konzoly od Microsoftu a Sony. Nová hra by opäť mala skombinovať taktický prístup k tímovej spolupráci a veľkú dávku akcie. Ako už názov napovedá, nový titul sa zameria na obliehanie uzavretých priestranstiev. Namiesto pomalého merania síl však Ubisoft radšej stavil na výbušniny, explózie a demolovanie indoorových priestorov, hlavne stien a podláh. O to posledné sa postará koncept nazvaný "procedural destruction technology". Ten by mal byť zároveň dôvodom, prečo hra venovaná teroristickým útokom a špeciálnym protiteroristickým policajným jednotkám nevyjde aj na staršiu generáciu konzol.
Vďaka zameraniu na protiteroristické jednotky sa Tom Clancy's Rainbow Six: Siege odlíši od konkurencie hlavne zameraním na boje vo vnútri rodinných domov či na palube lietadla. Policajti teda budú vycvičení a vybavený predovšetkým na boj zo vzdialenosti niekoľkých krokov. Prestrelky sústredené v malom priestore budú spravidla veľmi rýchle, tvorcovia odhadujú priemernú dĺžku jednej akcie na 3 až 4 minúty.
Hra bude pri vydaní obsahovať niekoľko herných režimov, na E3 bol však predvedený iba jeden multiplayer, ktorý sa sústredil na oslobodenie rukojemníka. Úlohou teroristov je vydržať do uplynutia časového limitu a neprísť o kontrolu nad nad civilistom ovládaným AI. Prvoradou úlohou policajnej jednotky je samozrejme transport rukojemníka do bezpečia. K víťazstvu ale vedie aj prostá eliminácia všetkých nepriateľov. Vzhľadom na krátkosť bojov nezakomponovali autori do hry respawn, takže každý hráč má iba jeden život a nepriateľ, ktorého zastrelíte, sa už nevráti aby vám to oplatil. Treba si však dávať pozor na to, kam strieľate. Smrť rukojemníka z vašich rúk totiž znamená okamžitú prehru celého tímu, nezávisle na tom, či hráte za zločincov alebo policajtov. O ostatných multiplayer i sólo režimoch sme sa dozvedeli iba toľko, že budú "rešpektovať DNA Rainbow Six".
Ako Ubisoft dokonale predviedol v gameplay videu, deštrukcia stien, okien ani ďalších častí budov nie je naskriptovaná. Diery v múroch zodpovedajú sile použitej výbušniny, prípadne kalibru zbrane a diery by sa mali objavovať na správnych miestach, pričom škody závisia aj od ničeného materiálu. Hra je pritom postavená na engine AnvilNext, už dobre známom predovšetkým z Assassin's Creed série ale aj z Prince of Persia.
Vďaka indoorovému zameraniu a first person pohľadu si montrealský tím trúfa dosiahnuť stabilných 60 fps na všetkých troch platformách. Či sa mu to naozaj podarí sa ale dozvieme až v roku 2015.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 17
- RECENZIA: Ninja Gaiden 4 41
- RECENZIA: The Outer Worlds 2 31
- Shuhei Yoshida tvrdí, že grafický výkon v PlayStation konzolách dosiahol svoj limi 73
- RECENZIA: Darkenstein 3D 11
- Samsung: Miniaturizácia procesorov už takmer skončila, ďalšie zmenšenia už ponúknu 61
- Sarah Bond: Nový Xbox bude veľmi hi-end a veľmi prémiový 110
- Bližší pohľad na novú verziu PlayStation 5 Pro a aj nový Dualsense 25
- Vianočná ponuka Orangeu prináša konzoly, Rephone a kopec iných ponúk 18
- Battlefield 6 predstavuje prvú sezónu 79 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||





















