Irrational Games hľadá nových ľudí so skúsenosťami v Unreal Engine 4 |
Vo februári tohto roka k nám prišli informácie o zatvorení tohto štúdia s tým, že pokračovať bude s menším tímom, zameraným na vývoj digitálnych titulov
Vo februári tohto roka k nám dorazili nie moc potešujúce správy o tom, že sa väčšina vývojárov z tímu stojacim za vývojom prvej a poslednej hry zo série Bioshock bude musieť rozpustiť do sveta a štúdio ako také skončí. Spoluzakladateľ Irrational Games, Ken Levine, mal so zvyšnými členmi v pláne pokračovať ako menšie štúdio, ktoré sa bude zameriavať na vývoj digitálnych titulov založených na príbehu s veľkou znovuhrateľnosťou.
Od februára síce už prešiel nejaký ten mesiac, no Ken Levine začína predsa len svoje plány pretvárať do reality. Na stránke štúdia bol totiž zverejnený pracovný inzerát na dve pozície. Konkrétne hľadajú IT manažéra s bohatými skúsenosťami v tejto oblasti a taktiež skúseného programátora s praxou v Unreal Engine 3 a 4. Z popisu prác je teda jasné, že v týchto chvíľach je ich nová hra iba v ranom štádiu vývoja a na prvé informácie či obrázky si ešte počkáme.
Už len z toho dôvodu, že súčasťou tímu sú stále ľudia, ktorí pracovali na predchádzajúcich hrách sa ich novej hre bude venovať určite veľká pozornosť. A ako už aj sám Ken Levine povedal: "Ak budeme mať šťastie, možno sa nám podarí spraviť niečo aspoň z polovice tak pamätné, ako BioShock".
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 74
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 80
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- DOJMY: Manor Lords 40
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 52
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 21
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82
- RECENZIA: Stellar Blade 96 zobraziť viac článkov >