Prvý pohľad na Human Element |
35 rokov po páde civilizácie bojujú malé skupinky preživších o obmedzené zdroje a bezpečný úkryt pred zombíkmi.
Humanelement je zasadená do postapokalyptického sveta. Zničenie nášho civilizovaného sveta majú opäť na svedomí zombíci, no hra sa bude odohrávať celých 35 rokov neskôr, keď si už všetci na zombíkov dávno zvykli. Tí ani nebudú hlavným problémom, ale starosti bude hlavným charakterom robiť nedostatok zásob a zdrojov, o ktoré bude treba tvrdo bojovať. Začatie prác na tomto titule bolo oznámené už v roku 2012 a jeho autorom je Robert Bowling, bývalý kreatívny stratég Call of Duty, ktorý po Modern Warfare 3 opustil Infinity Ward a založil vlastné štúdio Robotoki. Human Element sa však už počas vývoja zásadne mení.
Pôvodne malo ísť o free to play titul pre množstvo platforiem vrátane android konzoly Ouya. Postupne však boli vyškrtnuté aj Ouya aj free to play model, Robotoki dalo kopačky vydavateľstvu Nexon a momentálne sú potvrdenými platformami iba PC, Xbox One a PS4. Otázne teda je, ako je to s ostatnými skôr oznámenými vecami, ako napríklad stealth či inteligentnými charaktermi, ktoré mali hráčom pomáhať mocou aplikácie pre mobily, alebo prežívaním v tandeme s partnerom či dieťaťom. Trailer ukazuje iba akčnú stránku hry.
V traileri je ukážka z herného režimu, v ktorom sa stretnú dve 5-členné frakcie bojujúce o zdroje. Každý tím bude mať vlastnú základňu a zo všetkého najskôr bude musieť preskúmať mapu a lokalizovať 5 zdrojov, pričom vlastnenie každého z nich dá tímu nejakú výhodu nad súpermi. Jedlo pridá zdravie, zbrane umožnia vyzbrojiť AI strážcov základne a generátor dodá energiu obranným vežiam. Okrem toho budú na mape 2 zdroje umožňujúce respawn.
Útok na nepriateľovu základňu teda bude dobré vopred naplánovať. Okrem bežných AI strážcov ju môžu strážiť aj AI ostreľovači, ale množstvo NPC postáv strážiacich základňu je zároveň jej slabinou, keďže strážcov môžu protivníci nenápadne zabiť a nechať premeniť na zombíkov. Naďalej sa počíta s prvkami RPG, takže hráč bude môcť vytvoriť niekoľko charakterov s rozdielnym štýlom hrateľnosti a po úspešných misiách získa prístup k ďalším schopnostiam a širšej palete zbraní.
Robotoki chce svoju prvú hru dokončiť najneskôr v novembri 2015. Kto chce dať Human Elementu šancu ešte skôr, môže sa prihlásiť do beta-testu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 67
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 296
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 52
- RECENZIA: Lost Records: Bloom & Rage 11
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- RECENZIA: Amerzone - The Explorer's Legacy 3
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42
- Článok: Razer BlackShark V2 X White Edition 10 zobraziť viac článkov >